سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۱۸
۲۷

مشکل‌مهم شجاع‌ترین‌رئیس‌جمهور از نظر همسر شهید شهریاری

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب: 343197
همسر شهید شهریاری گفت: نباید از انصاف دور شد که در دوره گذشته نیز کارهای فراوانی انجام شده است. نترس‌ترین رئیس‌جمهور ما رئیس‌جمهور قبلی بود اما مشکلی که در این باره وجود داشت مشکل اخلاق بود. اکنون هم چرا برخی مقامات دولت دستاوردهای هسته‌ای دوره گذشته را نفی می‌کنند؟
مشکل‌مهم شجاع‌ترین‌رئیس‌جمهور از نظر همسر شهید شهریاری
به گزارش جهان به نقل از فارس، بهجت قاسمی همسر شهید شهریاری از شهدای هسته‌ای کشورمان در مراسم پنجاهمین سالگرد تأسیس انجمن اسلامی دانشگاه امیر کبیر که عصر امروز در محل آمفی‌تئاتر این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به اینکه باید در اخلاق و رفتار ما و همچنین سلوک سیاسی ما اخلاق حاکم باشد، گفت: بداخلاقی‌ها تنها به بر هم زدن وحدت در جامعه کمک می‌کند و غرب هم به دنبال همین مسئله است، از این رو باید بداخلاقی را کنار گذاشت.

وی با اشاره به مباحثات موجود در فضای سیاسی جامعه به خصوص توافقنامه ژنو، گفت: بالاخره در این مسائل به مردم فشار آمده است. عده‌ای آمده‌اند و به دنبال این هستند که به باز کردن فضا از فشار کم بکنند.

همسر شهید شهریاری ادامه داد: مقام معظم رهبری در این باره گفته‌اند که این مذاکرات هم امتحان است شاید بتوانیم از فشارهایی که بر مردم وارد می‌شود کم کنیم.

قاسمی گفت: بالاخره مذاکره هم شوخی نیست. در یک طرف ۶ کشور قدرتمند در دنیا هستند و در گوشه‌ دیگر نیز ایران تک و تنها قرار دارد. مگر می‌شود که در جریان مذاکره ما حرفی را بیان کنیم و آنها قبول بکنند حتی در یک خانه هم برادر بزرگتر به خواهر کوچکتر زور می‌گوید و ممکن است خواهر کوچکتر مجبور شود برخی از حرف‌ها را قبول بکند.

وی با اشاره به اینکه ایران ۳ دوره هسته‌ای مختلف را تجربه کرده است، گفت: قراردادی که ایران در زمان آقای خاتمی امضا کرد با قراردادی که هم اکنون امضا شده است بسیار متفاوت است. آن قرارداد در اوج ناتوانی امضا شد اما امروز ایران توانمند است.

همسر شهید شهریاری ادامه داد: در طول ۷-۸ سال اخیر نیز انصافا کار بزرگی انجام شد و به اتکاء همین کار ۷ یا ۸ ساله است که ما می‌توانیم با ۱۹ هزار سانتریفیوژ نصب شده بر سر میز مذاکره برویم.

قاسمی گفت: نباید از انصاف دور شد که در دوره گذشته نیز کارهای فراوانی انجام شده است. نترس‌ترین رئیس‌جمهور ما رئیس‌جمهور قبلی بود اما مشکلی که در این باره وجود داشت مشکل اخلاق بود.

وی افزود: چرا باید برخی از مقامات دولت دستاوردهای دوره گذشته را نفی بکنند. ما باید به اخلاق توجه بیشتری نشان دهیم.

همسر شهید شهریاری در ادامه با اشاره به اینکه مذاکرات فعلی نیز یک تجربه است، گفت: باید از فضای تخریبی و تخریب یکدیگر دوری کنیم چرا که تنها دشمن از تخریب‌های موجود سود خواهد برد.

بنابراین گزارش، بهجت قاسمی در ابتدای سخنان خود به بیان برخی از خاطرات خود از دوران زندگی مشترک با شهید شهریاری پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای روحانی این مطالب را نمی خواند. و اگر هم بخواند، اهمیتی برایش ندارد. ناسفانه.
البته این حرفها ای خانم هم چندان مهم و قابل اعتنا نیست.حرفهای احساسی است
علیرضا
هر حرف حقی رو یه جوری زیرش در میرید
بی سواد،تندرو،افراطی اینم که خون دل خورده هسته ای هست(خودش استاد فیزیک هست) شد احساسی!!!!!!!!
آدم چی بگه از این افسادطلب ها
نمیدونم چرا ناخودآگاه یاد کارتون پسر شجاع افتادم!
رضا
احسنت
بله اخلاق
محمد
با احترام به همسر شهید, باید گفت که واقعا این دولت اخلاق را رعایت می کند.
میثم
مگه کسی می تونه بگه که اینطور نیست؟ اگه بگه بیسواده و اگه نگه باسواد.
حتما میخوای بگی بی سواد خواندن منتقدین اخلاقه؟!
Iran, Islamic Republic of
انسان شجاع با انسان نترس فرق دارد شجاعت یعنی اینکه عقل و منطق را با نترسی در هم امیخت ولی نترسی عاری از منطق است . کسی که خود را از ساختمان 10 طبقه پایین می اندازد نترس است ولی در این کار منطقی وجود ندارد ولی انسان شجاع هیچ وقت خود را از طبقه 10 به پایین نمی اندازد .
عبدالله
وقتی 5 کشور حقوق اولیه ات را در مورد پیشرفت و استقلال قبول نکردند و زور گفتند ، با آنها بنشین و از تفاوت بین «نترس بودن» و «شجاع بودن » گفتمان بکن و حالش رو ببر.
منم معتقدم شجاعترین ، مردمی ترین، پرکارترین ، خادم ترین، کم هزینه ترین وبی آلایش ترین رئیس جمهور آقای دکتر احمدی نژاد بودند و دلیل اینهمه تخریب و هجمه به ایشان دقیقا امتیازات این چنینی است. البته همیشه اشتباهاتی نیز وجود داشته است که خاص ایشان نیست و شامل سایر روسای جمهور نیز بوده است.
حسین
Iran, Islamic Republic of
اونی که خادم مردم بود نوکرمردم بود دست بوس مردم بود اگه مشگل اخلاق داشت واااااااای به اینا......
بابا مثل اينكه اينم بيسواده!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
احسنت اخلاق ولی یادش به خیر
اصلا منظور ایشون با تفسیر به رایی ک شما در تیتر کردید ، از زمین تا اسمونه ، وقتی منظور ایشون واضح میشه که ادامه متن رو در سطر پایین دنبال کنید .
(وی افزود: چرا باید برخی از مقامات دولت دستاوردهای دوره گذشته را نفی بکنند. ما باید به اخلاق توجه بیشتری نشان دهیم.)
تز غربیها قرنهاست که اینه: تفرقه بیانداز و حکومت کن. ما باید هشیار باشیم و نگذاریم که تز تفرقه بیانداز آنها بین ملت و بین دولتمردان خودمان به نتیجه برسد. تضعیف هر دولت و یا هر وزیر امور خارجه ای با هر جناحی به نفع غربیهاست.
سرور
وقتی رییس دولت در جشن همدلی مردم را دو شقه ببیند چه!
با درود به روان پاک دکتر شهریاری و ... باید عرض کنم دکتر احمدی نژاد به نیروهای داخلی و از جمله دانشمندان جوان هسته ای میدان داد و آن ها هم انصافا سنگ تمام گذاشتند .
الان موقع بحث و جدل نیست ؛بیایید فردا گزینه تظاهرات ضد استکباری را روی میز بگذاریم .
منادی اخلاق
Iran, Islamic Republic of
تعریف اخلاق در ایران:
عدم افشا فساد دیگران اعم از شخصی و خانوادگی
رضا
خانم قاسمی گفتند : ... ممکن است خواهر کوچکتر مجبور شود برخی از حرف‌ها را قبول بکند.
من با این قسمت از سخنان خانم قاسمی به شدت مخالفم، چون مقاومت و ایستادگی را نفی می کند حتی اگر جنبه مادی تجهیزات و امکاناتمان کم باشد، این حرف من نیست و حرف خداست، در قرآن هم آمده، حرف ائمه است، امام خمینی هم با همین اعتقاد آمدند، مگر ما 8 سال جنگ با دست خالی و در فشار تحریم، با 36 با عراق و 36 کشور که پشتش بود نجنگیدیم...
حسن
United States
زنده باد دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور شجاع ایرانیان
چرا یک عده بی‌سواد باید حرف بزنند ولی دانشگاهیان سکوت کنند؟ / برخی چکاره‌اند که …
حمید
Iran, Islamic Republic of
همسر شهید شهریاری ، حیف است که روی کسی مثل احمدی نژار سرمایه گذاری کنند که اقتصاد کشور را به ورشکستگی کشانید و در نتیجه قدرت چانه زنی ملت ایران در برابر بیگانگان را کاهش داد .
البته الان مشکل اخلاق دولتمردان خیلی بیشتر از گذشته شده است. این در حالیست که این دولت خیلی بیشتر از دولت قبل مورد حمایت مسولان سایر قواست
خدا بهت خیر بده دمت گرم
يك ساعت به تيترتان خنديدم...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ