شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۰

کسی که قرار است سرخآبی را خصوصی کند

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 343161
«امیررضا خادم» با حکم وزیر ورزش و جوانان، نماینده تام الاختیار وزیر در پیگیری فرایند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس شد.
کسی که قرار است سرخآبی را خصوصی کند
به گزارش جهان به نقل از ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، در حکم محمود گودرزی برای امیررضا خادم آمده است: به موجب این ابلاغ به عنوان نماینده تام الاختیار اینجانب برای پیگیری فرآیند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس منصوب می شوید.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه آورده است: انتظار دارم با مدنظر قرار دادن قوانین و مقررات و با هماهنگی نهادها و سازمان های ذیربط، ضمن شفاف سازی مسایل مالی این دو باشگاه و ارایه صورت های مالی حسابرسی شده توسط حسابرس و بازرس قانونی و منتخب مجمع (سازمان حسابرسی)، نتیجه را به اینجانب گزارش دهید.

وی تاکید کرده است: بدیهی است معاونان و مدیران ذیربط در وزارت متبوع و هیات مدیره و مدیران عامل شرکت های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس، همکاری لازم را با جنابعالی خواهند داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *