سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

درخشان: مشکلات تمرکز دایی را برهم زده بود

دوشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 343053
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دایی مربی بزرگی است و تنها او می‌توانست پرسپولیس را در این شرایط نگه دارد اما مشکلات زیاد تمرکز بازیکنان و سرمربی پرسپولیس را برهم زده است.
به گزارش جهان، حمید درخشان در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: متأسفانه در این شرایط حساس پرسپولیس، برخی‌ها به دنبال برهم زدن آرامش پرسپولیس و بازیکنانش و مخصوصاً علی دایی هستند، به همین دلیل من اعلام می‌کنم پس از بازی امروز من حرفی در مورد پرسپولیس و علی دایی نزدم و موضوع را در خصوص آقایانی که از من نقل قول کذب زدند، قانونی پیگیری می‌کنم.

وی افزود: مشکلات پرسپولیس که به این تیم لطمه وارد کرده بر هیچکس پوشیده نیست. من راجع به دایی هیچ حرفی نزده‌ام اما فقط گفتم مشکلات و مسائل ریز و درشت تمرکز پرسپولیس را برهم زده است. دایی مربی بسیار بزرگ و ارزشی است و معلوم نبود اگر بالای سر پرسپولیس نباشد چه بلاهایی سر این تیم می‌آمد.

درخشان ادامه داد:‌ دایی شاگرد من بوده و من هم خودم از مکتب پرسپولیسم. متأسفانه دایی دچار مشکلات بزرگی شده است، بازیکنان این تیم تمرکز خود را به خاطر دریافتی‌هایشان از دست داده‌اند و از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته‌اند و اداره کردن این تیم به نظر من فقط از مربی بزرگی مثل دایی برمی‌آید.

درخشان در مورد بازی امروز با فجر نیست گفت: پرسپولیس متأسفانه به دلیل مشکلاتی که داشت شادابی بازی با سپاهان را نداشت ولی هیچ چیزی از ارزش این تیم کم نمی‌کند. من معتقدم پرسپولیس همچنان می‌تواند قهرمان شود و فاصله چندانی با بالای جدول ندارد. قطعاً‌ اگر مشکلات دایی و پرسپولیس را حل کنند این تیم به نظر من الآن حتی شانس قهرمانی دارد، پس بهتر است برخی‌ها در این میان دنبال بعضی از موضوعات کذب نباشند و من باز هم اعلام می‌کنم افرادی که از زبان من نقل قول‌هایی علیه دایی و پرسپولیس منتشر کرده‌اند، منتظر پیگیری‌های قانونی باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *