سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

باند سارقان کامیون‌های باری منهدم شد

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب: 342953
با تلاش مأموران پلیس شهرستان مبارکه، باند سارقان کامیون‌های بار در این شهرستان با کشف ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین شناسایی و منهدم شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در پی وقوع شش فقره سرقت کامیون به همراه بار در چند ماه گذشته پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس شهرستان مبارکه قرار گرفت.

سرهنگ محمدصادق جبارپور فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه، اظهار کرد: پس از به دست آمدن جزئیات سرقت‌ها، تحقیقات فراوانی صورت گرفت تا اینکه عضو اصلی این باند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت.

وی ادامه داد: با گسترش اقدامات لازم جهت دستگیری متهم، نهایتاً مأموران سارقی را که یک دستگاه خدوروی پراید در این شهرستان به سرقت برده بود، شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با دستگیری این فرد، تحقیقات روند گسترده‌ای پیدا کرد، گفت: فرد سارق در اعترافات از همدستی خود با متهم اصلی این باند که تحت تعقیب پلیس می‌باشد اعتراف کرد که در این زمینه مأموران پس از شناسایی مخفیگاه عضو اصلی، وی را به همراه سه نفر از اعضاء دیگر باند دستگیر کردند.

جبارپور با اشاره به اعترافات متهم و اینکه سارقان به سرقت پنج دستگاه کامیون در شهرستان مبارکه، یک دستگاه در شهر اصفهان و سه۳ دستگاه خودروی سواری اعتراف کردند، گفت: تمامی خودروها به همراه بار آنها کشف شد و در این خصوص دو نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند و تحقیقات پلیس همچنان ادامه دارد.

دستگیری سارق حین جابجایی وسایل مسروقه

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نجف‌آباد، سارق منازل مردم در شهرستان نجف‌آباد حین جابجایی اموال مسروقه در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد در این خصوص، اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت منزل در یکی از مناطق این شهرستان، مأموران انتظامی وارد عمل شده و موضوع را تحت پیگرد قرار دادند که با شروع تحقیقات در جهت شناسایی سارق موردنظر مأموران حین کنترل یکی از محله‌های احتمال وقوع سرقت، متهم مورد نظر را در حالی که قصد جابجایی اموال مسروقه شامل انواع لوازم خانگی داشت را شناسایی و دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده همان سارق منزل فرد شاکی است، افزود: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به ارتکاب جرم گفت تعدادی از لوازم مسروقه را به فردی مالخر فروخته که در این خصوص وی نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد و متهمان پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان منازل در خمینی‌شهر

با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر، سارقان منازل این شهرستان با ۲۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اصفهان در تشریح این خبر اظهارکرد: در پی اعلام چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان، مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی شناسایی و دستگیری عاملان این سرقت‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ خسرو احمدی افزود: مأموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی با استفاده از سرنخ‌های موجود به دو نفر سارق سابقه دار مشکوک شدند که با به دست آوردن اطلاعاتی از محل اختفای آنها وارد محل شده و آنها را در مخفیگاه خود دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی افزود: متهمان در این رابطه به ۲۰ فقره سرقت منازل شاکیان اعتراف و با توجه به مدارک به دست آمده، تحقیقات پلیس در خصوص کشف سایر سرقت‌های احتمالی از متهمان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *