شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱
۱۷

سبدکالا صدای لاریجانی را هم درآورد/ توصیه به دولت

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹
کد مطلب: 341742
علی لاریجانی در آغاز جلسه امروزمجلس ضمن قدردانی از نمایندگان در بررسی لایحه بودجه به دولت متذکر شد که لازم است لایحه بودجه مختصر و روشن‌تر باشد.
سبدکالا صدای لاریجانی را هم درآورد/ توصیه به دولت
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی لاریجانی طی نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت بعضا در لایحه بودجه امسال قوانین مادر را تغییر داده که این کار در بودجه مرسوم نیست و اگر دولت قصد چنین کارهایی دارد می‌تواند آنها را در لوایح جداگانه‌ای مطرح کند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نحوه توزیع سبد کالا در روزهای اخیر گفت: در جریان بررسی بودجه صحبت‌ها و تذکرات متعددی در مورد توزیع سبد کالا مطرح می‌شود که نشان می‌دهد در نحوه توزیع آن مشکلاتی وجود دارد و دقت کافی نشده است و ظاهرا برخی از اقشار به ویژه کشاورزان در دریافت آن دچار مشکل شده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: باید دولت محترم سریعا این روند را اصلاح کند و روند توزیع سبد کالا را با دقت بیشتری انجام دهد و من هم با دولت صحبت کرده‌ام و قرار است این مشکل مرتفع شود اما باید این کار قدری سرعت و شتاب بیشتری بگیرد.

لاریجانی با بیان اینکه مسأله دیگری که این روزها در مجلس مطرح است مشکلات ایجاد شده برای مردم شمال کشور است، تاکید کرد: این مسائل نگرانی‌هایی را برای نمایندگان ایجاد کرده است و مشکلات زیادی نیز برای مردم پیش آورده است لذا باید دولت و وزارت کشور با سرعت این موضوع را پیگیری کنند.

رئیس قوه مقننه ادامه داد: در این شرایط باید وزارتخانه‌های مرتبط و دوستان دولت با تلاش بیشتری به این موضوع رسیدگی کنند. همچنین نمایندگان این مناطق نیز به دلیل نیاز مجلس به حدنصاب در جریان بررسی لایحه بودجه نتوانسته‌اند از نزدیک به مناطق سرزده و در جریان مشکلات آنها قرار گیرند اما تذکرات و صحبت‌های زیادی از همین جا مطرح شده که از دولت می‌خواهم به آنها توجه کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
عموحسن سبدباف... بله. سبدمنوبافتي... بله. توش کالا انداختي... بله. جنسهاي بنجلت رو،،، به مردم انداختي... بله عمو اومده،، چي چي آورده؟،، سبدکالا،، داخلش چيه؟،، درد وبلا،، بخور و بیا،،باصدای چی ؟باصدای مرغ،،قدقدقدا.
معلوم نیست بر چه اساسی این سبد کالاها به افراد تعلق می گیرد عده ای که از قشر کم درآمد جامعه هستند به آنان تعلق نگرفت.
رضا
Iran, Islamic Republic of
بابا شما چرا با این حالتون حاج آقا!!! دولت تدبیر و امیده ها!!! از خودمونه!!! احمدی نژاد دیگه رفته ریلکس باش!!!
ساجد
در حدیث از رسول مکرم اسلام داریم که هر که بخاطر ثروت و زیبایی با دختری ازدواج کند خدا اینها را از او سلب خواهد نمود...
مردمی که بخاطر رفاه اقتصادی به فرد خاصی رای دادند و اصول اساسی مد نظر امام راحل و ارزشها را بی توجهی کردند متاسفانه باید عزتشان زیر سوال برود و ساعتها بخاطر 24 عدد تخم مرغ صف بایستند.
میترا
اگه این اعتراض شدید !!!!!!!!!!!!! را هم نمیکردند که بد میشد !!!
آقایان مجلس نشین!به داد ملت برسین.اینا دارن ملت رو میکشن.
مهدی
باید ازآقای لاریجانی پرسید دیگر گداپرورینشده است!
مهرباني لاريجاني با دولت يازدهم اصلا قابل مقايسه با تنديهايش با دولت 9 و 10 نيست. اينهمه عزت مردم ناديده گرفته شده و مردم در اين هواي سرد در صفهاي طويل خيابان ايستاده اند و تلفات هم داشته ان ولي ايشان اصلا خم به ابرو نياورد...
سیامی
Iran, Islamic Republic of
در مرکز تحقیقات راه و شهرسازی تقریبآ همه نیروهای خدماتی، راننده و نگهبان و کارکنان عادی هیچ کدام سبد کالا تعلق نگرفته است ولی مدیرانی که ماشین های 200 و 300 میلیونی زیر پاشان بوده و یا عضو هیئت علمی و مدیر و غیره اند سبد کالا گرفته اند
Germany
اگه دولت قبل بود اقای لاریجانیوچند ماه قبل پیشگویی میکرد ودولت رو ضعف مدیریت متهم میکرد
حالا اگه این چند تا نمانده نباشند بودجه تصویب نمیشه
جهان بد جوری آتیش گرفتیا وای وای وای
شما اگه از دیدن این بی حرمتی به حق مردم آتیش نگرفتی باید یه بازنگری در روش اندیشه خودت داشته باشی.
من دنبال سبد کالا نرفتم. تا حالا هم سه خانواده تحت پوشش کمک مالی من بودند. ولی دارم از مشاهده تحقیر شدن مردم ام می سوزم.
به زبان شما آتیش گرفتم و بد جوری دارم می سوزم! من عاشق ملتم هستم.
Netherlands
سبدکالا صدای لاریجانی را هم درآورد
....
Iran, Islamic Republic of
تو رو جان مادراتون جلوی این تحقیر ملت ایران را بگیرید اخه این چه توهینی است که دولت با مردم شریف و زحمتکش می کنه پارسال در دولت قبلی دم عید همراه یارانه به مردم عیدی نقد دادند اگر جای پول لباس عید می دادند این هوچی گرا چه می کردند یه لحظه شما خودتون بزارید جای اوباما اگر من جای اوباما بودم با این کارایی که دولت کرده و امیدوارم که سهوی بوده باشد از خزانه خالی و گریه از بی پولی و قرض از امارات و دست اخر این شاهکار سبد کالا نه تنها در توافق نهایی با وجود حتی یک سانتریفیوز مخالفت می کردم بلکه با تدریس درس فیزیک هم مخالفت می کردم اینها همونایی هستند که سفر های استانی را پوپولیسم و نامه نگاری و توزیع کالا را گداپروری می دانستند و چه تبلیغات عظیمی هم داشتند و تازه رفقاشون در بی بی سی و صدای امریکا چه فغانی از محدودیت ها در داخل برای خودشان میزدند اینها همون کسانی هستند که وقتی احمدی نزاد خواست ذخایر بیست درصد را برای اکسید شدن به خارج بفرستد چه جیغ هایی از فروختن استقلال کشور زدند و حالا خودشان این قراداد زنو چای را تسلیم قدرت های جهانی می دادند و تازه به مخالفان هم می گویند عده ای کم سواد این است ازادی از نوع اعتدال اینها بودند که مدام تا وقت مذاکره دکتر جلیلی می شد نقش اسب تروای غرب را بازی می کردند و مدام می گفتند تسلیم شوید و حالا موقع مذاکره خودشون هر انتقادی رو مساوی با تضعیف خودشون می دانند و مدام مخالفان این نوع توافق رو مساوی اسرائیل می دانند و با این نوع توهین ها در گذشته خودشون رو خدای اخلاق سیاسی و دیگران را بی اخلاق می دانستند این ها بدون شک بسیار خود شیفته هستند که جز خودشون و باند دورورشون هیچ کس را به حساب نمی اورنند حالا تازه چند ماه گذشته در اینده از نوع ادبیات شگفت انگیزشون نسبت به منتقد ها بیشتر خواهیم شنید تا دود از سرمون بلند شود
Iran, Islamic Republic of
اعلام مي كنند به تمامي كاركنان دولت سبد تعلق مي گيرد ولي در اداره ما به رئيس تعلق گرفته و به نيروي خدماتي و... تعلق نگرفته.
عجب تدبيري و اميدي
آقای لاریجانی، رئیس محترم مجلس این بساط توهین و تحقیر را جمع کنید و حرمت مردم ایران را نگهدارید.
این چه وضعیتی است که جلوی دوربین های دنیا برای مردم ما بوجود آورده اند.