کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سفر دولت به خوزستان تصمیم روحانی بود

24 دی 1392 ساعت 18:51

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره دلایل انتخاب خوزستان به عنوان اولین مقصد سفر استانی دولت یازدهم گفت: رئیس جمهور بر اساس نظر شخصی تصمیم گرفت که اولین سفر دولت به استان خوزستان انجام شود.


به گزارش جهان، حجت الاسلام مجید انصاری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره اینکه چه شد اولین سفر دولت به استان خوزستان انجام شد و بر چه اساسی این تصمیم اتخاذ گردید اظهار کرد: علت سفر به خوزستان روشن و مشخص است.

وی افزود: خوزستان و نقش و جایگاه آن در ایران و دفاع مقدس به عنوان خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی از جایگاه با اهمیتی برخوردار است و این موضوع در کنار تصمیم شخصی رئیس جمهور برای سفر خوزستان از جمله دلایل اصلی انجام اولی سفر استانی به خوزستان بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر، درباره اینکه سفرهای استانی دولت بر چه اساس برنامه ریزی می شود و آیا در این بین از نظرات نمایندگان مجلس هم استفاده می شود یا خیر گفت: در ریاست جمهوری این موضوع بر عهده معاونت اجرایی رئیس جمهور قرار داده شده است و کمیته ای تحت نظر ایشان تشکیل شده که در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور برنامه ریزی می کند.

وی ادامه داد: به هر حال عوامل مختلفی در انجام سفرهای استانی و انتخاب استانها به عنوان مقصد دولت موثر است.

انصاری در پاسخ به این سوال که استعفای نمایندگان خوزستان در انجام اولین سفر دولت به این استان تاثیر داشته یا خیر و اینکه در این سفر قرار است در این خصوص رایزنی صورت گیرد خاطر نشان کرد: اجازه بدهید بعد از مراسم در خصوص این موضوعات صحبت کنیم.


کد مطلب: 337625

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/337625/سفر-دولت-خوزستان-تصمیم-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com