پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

سفر دولت به خوزستان تصمیم روحانی بود

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۱
کد مطلب: 337625
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره دلایل انتخاب خوزستان به عنوان اولین مقصد سفر استانی دولت یازدهم گفت: رئیس جمهور بر اساس نظر شخصی تصمیم گرفت که اولین سفر دولت به استان خوزستان انجام شود.
به گزارش جهان، حجت الاسلام مجید انصاری در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، درباره اینکه چه شد اولین سفر دولت به استان خوزستان انجام شد و بر چه اساسی این تصمیم اتخاذ گردید اظهار کرد: علت سفر به خوزستان روشن و مشخص است.

وی افزود: خوزستان و نقش و جایگاه آن در ایران و دفاع مقدس به عنوان خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی از جایگاه با اهمیتی برخوردار است و این موضوع در کنار تصمیم شخصی رئیس جمهور برای سفر خوزستان از جمله دلایل اصلی انجام اولی سفر استانی به خوزستان بود.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر، درباره اینکه سفرهای استانی دولت بر چه اساس برنامه ریزی می شود و آیا در این بین از نظرات نمایندگان مجلس هم استفاده می شود یا خیر گفت: در ریاست جمهوری این موضوع بر عهده معاونت اجرایی رئیس جمهور قرار داده شده است و کمیته ای تحت نظر ایشان تشکیل شده که در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور برنامه ریزی می کند.

وی ادامه داد: به هر حال عوامل مختلفی در انجام سفرهای استانی و انتخاب استانها به عنوان مقصد دولت موثر است.

انصاری در پاسخ به این سوال که استعفای نمایندگان خوزستان در انجام اولین سفر دولت به این استان تاثیر داشته یا خیر و اینکه در این سفر قرار است در این خصوص رایزنی صورت گیرد خاطر نشان کرد: اجازه بدهید بعد از مراسم در خصوص این موضوعات صحبت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فیضیه
قبلا این سفرها پوپولیستی بود
استعفای نمایندگان خوزستان در انجام اولین سفر دولت به این استان تاثیر داشته یا خیر!!!!!
چه سوالیه بابا یعنی شما نفهمیدید این جماعت عادت به دورزدن همه را دارند!
SALEH
فکر کنم چون کمترین رای رو در خوزستان داشت.....
لطفا حالا به دغدغه ی اصلاحات رسیدگی کنید وهزینه ی سفر استانی رو رسمی اعلام کنید......