سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

سنم بالا نيست‌ که‌ نتوانم‌ به‌ اروپا بروم

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب: 336889
مدافع تيم فوتبال استقلال گفت: قصد دارم تا پايان فوتبالم در استقلال بمانم مگر اينکه پيشنهاد خوب خارجي بيايد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حنيف عمران‌زاده پس از پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل هم‌نام اهوازي خود عنوان کرد: ما موقعيت‌هاي خوبي داشتيم البته استقلال خوزستان هم فرصت‌هاي خوبي داشت که خدا را شکر در پايان ما توانستيم پيروز از ميدان خارج شويم.

وي در مورد پيروزي استقلال پيش از دربي خاطرنشان کرد: اين موارد تأئيدکننده نيست امکان دارد تيم ببازد و يا ببرد اما دربي حساسيت‌هاي خاص خود را دارد هر بازي سه امتياز دارد و دربي هم مانند اين بازي است. خدا را شکر که ما با پيروزي به استقبال دربي مي‌رويم.
 مدافع استقلال در مورد جدايي جواد نکونام يادآور شد: اين مسائل به من مربوط نمي‌شود به هر حال هر بازيکني تصميم مي‌گيرد بهترين تصميم را بگيرد و صلاح خود را در نظر مي‌گيرد نظر باشگاه است که چه بازيکني جدا مي‌شود.

وي در مورد پيشنهاد به او که از تيم‌هاي خارجي رسيده تصريح کرد: يک پيشنهاد خوب آمده که به دفتر فتح‌الله‌زاده هم رفته است زنده هم بوده است خبرگزاري فارس هم آن را منتشر کرده است. به هر حال فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نويي تصميم گرفتند و من هم ناراضي نيستم. با هواداران استقلال چندين سال است که هستم و با آنها راحتم تلاش مي‌کنم تا پايان فوتبالم در استقلال بمانم مگر اينکه پيشنهاد خوب خوب خارجي از اروپا داشته باشم. هم‌اکنون ۲۷ سال سن دارم و سنم آنقدر بالا نيست که نتوانم به تيم‌هاي اروپايي بروم.

عمران‌زاده در مورد اينکه در تيم‌هاي اروپايي به جاي قرارداد ماشين داده نمي‌شود، تصريح کرد: باز هم اين به مرام مديرعامل و سرمربي ما برمي‌گردد که قرض مي‌کنند و از اموال خود به ما مي‌دهند دمشان گرم اگر مي‌خواستند به هواي ديگران بنشينند که هم‌اکنون مجبور بوديم هرچه جمع کرده‌ايم بفروشيم.

مدافع استقلال در مورد جدايي نکونام تصريح کرد: شرايط جواد فرق دارد هيچ بازيکني تصميم بد نمي‌گيرد اميدوارم تصميمي گرفته شود که هم به صلاح باشگاه هم به صلاح جواد باشد.

وي در مورد اينکه مسئولان قول داده‌اند تا پيش از دربي مقداري از قرارداد آنها را بدهند گفت: قول داده‌اند و اميدوارم که اين امر عملي شود.

عمران‌زاده در مورد اينکه اگر باز هم اين قول عملي نشد چه کاري مي‌کنيد با خنده گفت: دوباره منتظر هفته آينده خواهيم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *