پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱

پيشنهاد بامزه كری درباره پایتخت فلسطين

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 336633
منابع آگاه فلسطيني از پيشنهاد جديد وزير امورخارجه آمريكا به رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين در مورد پيشرفت در مذاكرات سازش خبر دادند.
پيشنهاد بامزه كری درباره پایتخت فلسطين
به گزارش جهان، منابع آگاه فلسطيني در مصاحبه با روزنامه "النهار" چاپ لبنان اظهار داشتند:"جان كري" وزير امورخارجه آمريكا پيشنهاد جديدي را در چارچوب توافقنامه به "محمود عباس" رئيس تشكيلات خودگردان فلسطين ارائه داده كه بر اساس آن دولت مستقل فلسطيني به اندازه مرزهاي كرانه غربي پيش از سال ۱۹۶۷و باريكه غزه تشكيل شده و شهر قدس هم به پايتختي دو دولت بدون پرداختن به وحدت اراضي و يا تقسيم آن مبدل شود.

پيش از اين يك عضو كميته اجرايي سازمان آزادي بخش فلسطين در كنفرانسي مطبوعاتي در شهر رام الله تاكيد كرده بود كه جان كري عنوان كرده كه واشنگتن در صورت شكست مذاكرات سازش و يا عدم امضاي توافق موقت، تضميني براي ادامه تقديم كمك هاي مالي بين المللي به تشكيلات خودگردان و يا جلوگيري از تشديد عمليات شهرك سازي رژيم صهيونيستي در اراضي اشغالي نمي دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *