يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

قیمت نفت در لایحه بودجه 93 مشخص شد

در آمد ۷۷ هزار میلیارد تومانی دولت از محل فروش نفت
سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب: 336052
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای کمیسیون با پیشنهاد دولت مبنی بر قیمت ۱۰۰دلاری هر بشکه نفت در لایحه بودجه ۹۳ موافقت کردند.
به گزارش جهان، عباس پاپی زاده در گفتگو با مهر در خصوص مصوبات امروز کمیسیون تلفیق گفت: بررسی درآمدهای مالیاتی در جلسه امروز نیز ادامه یافت. در خصوص افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در میان نمایندگان و نماینده دولت اختلاف نظر وجود داشت که موجب شد این بحث مراعا بماند.

وی افزود: دولت درآمد ۶۶ هزار میلیارد تومانی را از محل مالیاتها پیش بینی کرده که کمیسیون تلفیق معتقد بود در آمد بودجه از محل می تواند به ۶۸ هزار میلیارد تومان افزایش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی قیمت نفت در لایحه بودجه ۹۳ گفت: دولت قیمت نفت را در لایحه بودجه بشکه ای ۱۰۰ دلار دیده بود که اعضای کمیسیون تلفیق معتقد بودند که قیمت نفت باید به ۹۵ دلار کاهش یابد که در نهایت پس از رای گیری نمایندگان با پیشنهاد دولت موافقت کرده و مقرر شد روزانه ۱.۲ میلیون بشکه نفت با قیمت هر بشکه ۱۰۰ دلار به فروش برسد تا درآمد ۷۷ هزار میلیارد تومانی از این محل کسر شود.

به گزارش مهر، در جلسه دیروز کمیسیون تلفیق کلیات این لایحه به تصویب رسیده و بخش اول درآمدهای مالیاتی بررسی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *