پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱۰
۱۹

انتقال فرمان مذاکرات هسته‌ای به شورای مقامات ارشد کشور

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 334720
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از تشکیل شورایی با حضور سران سه قوه و برخی مسئولان ارشد کشور برای نظارت و تعیین چارچوب ها در مذاکرات هسته ای خبر داد.
انتقال فرمان مذاکرات هسته‌ای به شورای مقامات ارشد کشور
به گزارش جهان، محمد اسماعیل کوثری در گفتگو با مهر، از تشکیل تیم جدیدی با حضور روسای سه قوه و مسئولان ارشد کشوری برای تعیین سیاست گذاری در خصوص مذاکرات هسته ای خبر داد.

وی با بیان اینکه تیم سیاست گذاری در خصوص مذاکرات هسته ای بعد از مذاکرات ژنو و برای دور بعدی مذاکرات تقویت شده است گفت: قرار است از این به بعد چارچوب ها و سیاست ها در این شورا تعیین شود و تیم مذاکره کننده نیز ملزم به اجرای این تصمیمات و مذاکره در این چهار چوب است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: جلسات این شورا با حضور روسای سه قوه و برخی مسئولان ارشد کشوری در حال برگزاری است و تصمیماتی نیز در خصوص موضوع هسته ای و مذاکرات گرفته شده است.

به گزارش مهر، پیش از این انجام مذاکرات هسته ای از سوی دولت یازدهم به وزارت امور خارجه سپرده شده بود و بیشتر تصمیم گیری ها در حوزه دولت بود. بعد از آخرین مذاکرات ژنو، انتقاداتی از سوی کارشناسان و نمایندگان مجلس نسبت به توافقنامه ژنو مطرح شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


همه ي اين مشخصات رو شوراي عالي امنيت ملي هم داره چرا فرمان نظارت بر تيم مذاكره كننده، كماكان در دست شوراي عالي امنيت ملي باقي نمي مونه!!؟
....یرا مجلس اصلاحات در راه است.
نمی دانم چرا برخی تا کارها رو به بهبود است به دست و پا می افتند. این همه سال مذاکرات در بن بست بود، آقایان خیالشان راحت بود، تا پیشرفتی در مذاکرات ایجاد شد برخ آشفته شدن.
الان دقیقا چی رو به بهبود است ؟
....
محمد
چه پیشرفتی حاصل شده چه گلی به سرمون زدن جز اینکه تمام عزتمون به باد داره میره
دولت راستگویان زیر بار قانون نمی رود
...
همون شورایعالی امینت ...
Iran, Islamic Republic of
دردتون اومده ،
ببخشید این چند سال که مذاکرات را وزارت امور خارجه هدایت نمی کرد چه پیش رفتی در مذاکرات بود فقط مرتبا به تحریم ها و مشکلات اقتصادی کشور اضافه شد ....
محسن
اضافه شد ولی اینها خیلی چیزها رو دادن و باز هم اضافه شد!
حداقل کشور رو مثل شما نفروختن.
رهگذر
Norway
از همین الان انگار آب افتاده داخل لانه رسانه های غربی. اگر بدونید چه شلوغش کرده اند. بوضوح وحشت را از نوشته هاشون میشه دید.
خدا به داد برسه اگه ها....بیاد توی این شورا...
... مردم باید هوشیار باشند...
پریسا
United States
اقای ناصری هم به ایران بر گشته اند ؟؟!! ...
amin
Iran, Islamic Republic of
عالیه واقعا پیشنهاد خوبیه
اگه نمایندگان سه قوه در موضوع تیم مذاکره کننده هم نظارت و هم حق دخالت داشته باشه
اینطوری حرف مردم بهتر روی میز گذاشته میشه
United States
قرار نشد در كار آقاي روحاني سنگ أندا زي بكنند اين كاسبان تحريم
Iran, Islamic Republic of
اگر پسر من را هم به عنوان مسئول ارشد تیم هسته ای فرستاده بود می توانست انگشت بزند و تایید کندهرچه کدخدا گفته انشاء نمودند و امضاء کردند هایییییییییییییی انگلیسیمون فوله ترجمه هم که اشتباه بوده
Iran, Islamic Republic of
اعتمادبه دشمن نشان از بی تدبیریست