شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۲۰
۱۵

توافق برای بایکوت سالگرد ۹دی/ سخنرانان احتمالی مراسم امسال

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۵۱
کد مطلب: 333691
برخی از رسانه های اصلاح طلب و زنجیره ای در جلسه ای تصمیم گرفتند رخداد ها و مواضع مسولین را پیرامون حماسه عظیم مردمی نه دی به حاشیه برده و آن را مسکوت بگذارند.
توافق برای بایکوت سالگرد ۹دی/ سخنرانان احتمالی مراسم امسال
به گزارش جهان، دیدبان نوشت: در این جلسه که برخی از مسولان نیز در آن حاضر بودند تصریح شد، به خاطر تلاش هایی که در گوشه و کنار برای رفع حصر سران فتنه صورت گرفته و شیفتگی اصلاح طلبان و روشن فکران از احتمال این موضوع، عملا پرداختن به حماسه نه دی و پوشش مطالبات مردم، سبب شکست تلاش های آنها خواهد شد.

با توجه به این اقدامات از رییس جمهور محترم و مسولان دولتی انتظار می رود نسبت به گرامیداشت و تکریم حماسه نه دی اقدام کرده و مانع از سوء استفاده رادیکال های افراطی در این مقطع شوند.

شنیده های خبرنگار دیدبان حاکی از اینست که حجج اسلام مصلحی و اژه ای از گزینه های مطرح شده جهت سخنرانی این مراسم هستند. گرچه برخی هم از حجت الاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران به عنوان گزینه نهایی نام می برند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بایستی یوم الله ها به گونه ای برگزار گردد که هم ساکتین فتنه و هم کاسبین فتنه مجال سوءاستفاده پیدا نکنند. جهان این را سانسور نکن.
مجید
برگزاری مراسم ونکوداشت این روز 9دی یکی از ایام مثل 22 بهمن است
فکر می کنید ...چرا ان مواضع بی نام و نشان را در خصوص دروغ پراکنی زنجیره ای را گرفت تا برای روزنامه های زنجیره ای خوراک درست کند
Finland
دوحالت داره یا اصلاح طلبا قدرت گرفتند یعنی بهتر بگم فتنه گرا قدرت گرفتن یا اینقدر مسولین منفعلانه عمل می کنند که اونها احساس قدرت پیدا کردند
.....
جهان نیوز یا نظر را منعکس نکن یا به امانت داری در این انعکاس را رعایت کن در این مورد از سایت انتخاب انتظاری نیست اما از شما!!!
سخنرانان جالبند !!!!!اژه ای !!!!مصلحی!!!!!!...
انشاالله که وزیر سابق اطلاعات سخنران باشند
واقعا نظرات را که خود نوشتی .. آدم میخونه .....
باغبان
سخنرانی را بدن به احمدی نژاد واقعا مواضع او در زمان فتنه و بعد آن..........
مراد
زنده باد احمدی نژاد
بی ادعا
سخنرانان باید سعید جلیلی و احمدی نژاد باشند اونا بعد از لطف خدا از فرماندهان نابودی فتنه بودند.
محمد
این یک امتحان برای آقای روحانی هم هست
اصغر
Iran, Islamic Republic of
یوم الله 9دی بدون شک مهمترین روز تاریخ و نقطه عطف تاریخ بشریت است.
Iran, Islamic Republic of
شما از یه مشت افساد طلب چه انتظاری دارید
Iran, Islamic Republic of
این جزود از تاریخ انقلاب ماست نمی شه به سادگی از کنارش رد شد