شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

«حاج‌عباس شهریاری» به کاروان‌شهدا پیوست

دوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۳۲
کد مطلب: 330245
جانباز شیمیایی دفاع مقدس «حاج عباس شهریاری» از فرماندهان مهندسی جهاد تهران بعد از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به کاروان شهدا پیوست.
به گزارش جهان به نقل از توانا، جانباز شیمیایی دفاع مقدس «حاج عباس شهریاری» از فرماندهان مهندسی جهاد تهران که در عملیات‌های متعدد در هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران حضور داشت، بعد از تحمل سال‌ها رنج جانبازی در ۶۱ سالگی به کاروان شهدا پیوست.

به گفته یکی از همرزمان جانباز سرافراز شهریاری، جانبازی وی از ناحیه چشم بوده که به دلیل شرایط نامساعد عمل خارج کردن ترکش از ناحیه چشم وی فراهم نشد؛ حاج عباس از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس بوده و در طول این سال‌ها عوارض ناشی از جانبازی به طحال، کلیه‌ها و کبد نیز آسیب زده بود؛ اما با این حال جانبازی ۳۵ درصد در پرونده وی ثبت شده بود و نمی‌خواست درصد جانبازی را ارتقا بخشد.

این همرزم جانباز دفاع مقدس می‌گوید: شهریاری در پی پاتک‌های شدید ارتش بعث عراق در دشت مهران با تدبیر و فرماندهی در هدایت ماشین‌آلات سنگین جلوی آسیب جدی به رزمندگان را گرفت. در غیر این صورت جمع زیادی از رزمندگان به شهادت می‌رسیدند و منطقه را از دست می‌دادیم.

پیکر مطهر این جانباز سرافراز ساعت ۹ صبح فردا از مقابل جهاد تهران واقع در یوسف‌آباد جنب کوچه ۲۸ تشییع می‌شود و سپس در قطعه ۵۵ بهشت زهرا(س) آرام خواهد گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *