سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

استعفای فروزنده به شوخی شبیه است

يکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۱:۵۴
کد مطلب: 328946
یحیی آل اسحاق عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان درباره خبر استعفای محمد فروزنده از ریاست بنیاد گفت: این خبر بیشتر به شوخی شبیه است زیرا یک چنین استعفایی باید دلایل قبل و بعد داشته باشد در حالی که طی روزهای اخیر در بنیاد این مباحث مطرح نشد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امروز یکی از نماینده‌های مجلس از استعفای محمد فروزنده رئیس بنیاد مستضعفان پس از جلسه روز گذشته کمیته تحقیق و تفحص از بنیاد خبر داد.

نجف نژاد نماینده مردم بابلسر در رابطه با دلایل این استعفاء گفته است: دلایل استعفای آقای فروزنده را باید از خودشان پرسید اما پس از بحث‌های صورت گرفته در جلسه روز گذشته وی تصمیم به این اقدام گرفت.

یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران و عضو هیات مدیره بنیاد مستضعفان درباره خبر استعفای رئیس بنیاد مستضعفان به خبرنگار اقتصادی تسنیم گفت: این خبر بیشتر به شوخی شبیه است زیرا یک چنین استعفایی باید دلایل قبل و بعد داشته باشد در حالی که طی روزهای اخیر در بنیاد این مباحث مطرح نشده است.

وی اضافه کرد: بنده فقط از طریق پیامک از این خبر اطلاع پیدا کرده‌ام و اطلاعات بیشتری در این رابطه ندارم.

پیگیری خبرنگار تسنیم از بنیاد مستضعفان نیز حاکی است،مسئولان این بنیاد خبر استعفای رئیس بنیاد را غیر واقعی دانسته و اعلام کردند از دلایل اعلام این خبر هیچ اطلاعی ندارند.

یک مقام مطلع در بنیاد مستضعفان با اعلام اینکه از همان ساعات نخست انتشار این خبر در پی دلایل مطرح شدن این موضوع هستیم، افزود: اگر چنین بحثی مطرح بود لااقل باید بخش‌های رسانه‌ای و روابط عمومی بنیاد در جریان باشند که هیچ کس از چنین خبری اطلاع نداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *