سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

حجتی به کمیسیون کشاورزی نرفت

سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 327847
در حالی پاسخگویی وزیر جهاد کشاورزی به سؤال ۱۰ نماینده مجلس در دستور کار امروز کمیسیون کشاورزی مجلس بود که، حجتی نتوانست در این جلسه حاضر شود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بر اساس برنامه‌زیری انجام شده و دستور کار کمیسیون‌ کشاورزی، قرار بود محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز (۵ آذر )این کمیسیون حاضر و به سؤالات نمایندگان پاسخ دهد. بر اساس پیگیری انجام شده از اعضای کمیسیون، وزیر جهاد کشاورزی نتوانست در جلسه حاضر شود.

بر اساس این گزارش، دلیل دعوت وزیر جهاد کشاورزی به کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، پاسخگویی به سؤال ۱۰ نماینده و عضو کمیسیون بود که، در حال حاضر حضور وی در کمیسیون لغو شده است و باید دید مجدد چه زمانی وی برای پاسخگویی به سؤالات در کمیسیون حاضر می‌شود.

به گزارش تسنیم، وزیر اقتصاد نیز قرار بود امروز در کمیسیون اقتصادی برای پاسخگویی به سؤال ۷ نماینده حاضر شود ولی به دلیل شرکت در جلسه بودجه‌ای دولت امکان حضور در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی را پیدا نکرده و این جلسه به هفته آینده موکول شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *