دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۲

تهیه کننده فیلم ضدایرانی در میان داوران جشنواره سینما حقیقت

پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۸
کد مطلب: 326688
تهیه کننده یک فیلم ضدایرانی که در دوران مدیریتش بر مرکز گسترس سینمای مستند و تجربی وزارت ارشاد، از بیت المال برای ساخت ده‌‌ها فیلم موهن علیه ارزش‌‌ها سرمایه گذاری کرده بود، به عنوان یکی از داوران بخش مسابقه جشنواره سینما حقیقت منصوب شد!
به گزارش جهان به نقل از فارس، اسامی داوران بخش مسابقه ملی هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران«سینماحقیقت» اعلام شد.نام محمدآفریده تهیه کننده فیلم ضدایرانی یک خانواده محترم نیز در این میان به‌چشم می‌خورد.

گفتنی است، فیلم «یک خانواده محترم» با هدف کسب جوایز جشنواره‌های خارجی تصویری دروغین و توهین آمیز از مردم کشور ایران نمایش می‌دهد.

این فیلم به کارگردانی مسعود بخشی ساخته شده است. گفتنی است، محمد آفریده رئیس اسبق مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مهدی طباطبایی نژاد، معاون اسبق و مدیر کنونی این مرکز نقش موثری در گسترش نوع پلیدی از سینما با عنوان «سینمای سفارتی» داشتند؛ سینمایی که با هدف دریافت پول از دولت‌های غربی، انواع اهانت‌‌ها را به مردم و ارزش‌های ملی کشورمان روا می‌دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *