پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

غیبت دو مربی تیم ملی مقابل تایلند

سرپرست پنجشنبه به بانکوک می‌رود
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب: 324729
مارکار آقاجانیان و "میکو کوجالا"، دو مربی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر تایلند کارلوس کی‌روش در امر هدایت بازیکنان این تیم همراهی نخواهند کرد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ۱۸ بازیکن تیم ملی فوتبال ایران امروز یکشنبه وارد بانکوک شدند تا این تیم روز جمعه و در هفته چهارم مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا به مصاف تایلند برود. تعدادی از بازیکنان لژیونر هم فردا دوشنبه به سایر بازیکنان در تایلند اضافه خواهند شد.

با این حال مارکار آقاجانیان و میکو کوجالا دو دستیار کی‌روش، تیم ملی را در دیدار برابر تایلند همراهی نخواهند کرد. این دو مربی امروز به تمرین پرسپولیس رفتند و دقایقی با علی دایی و اعضای کادر فنی سرخپوشان صحبت کردند. قرار است آقاجانیان برای تماشای بازی دو تیم لبنان و کویت به کویت سفر کند.

همچنین به احتمال زیاد مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی پنجشنبه شب و پیش از بازی ایران با تایلند، به بانکوک سفر خواهد کرد تا در کنار تیم ملی باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *