جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
اصولگرا یا اصلاح طلب؛

چه کسی استاندار بوشهر می شود؟

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۰۷:۱۱
کد مطلب: 324483
با گذشت بیش از ۴ ماه از آغاز به کار دولت دکتر روحانی و البته معرفی وزیرجدید کشور، اما هنوز استاندار جدید بوشهر معرفی نشده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حالی که بسیاری از استان ها با معرفی گزینه های خود به وزارت کشور و دولت، استاندار جدیدشان هم انتخاب شد اما ظاهرا داستان انتخاب استاندار جدید بوشهر همچنان ادامه دارد.

فریدون حسنوند استاندار فعلی بوشهر که اخیرا بارها و بارها در محافل مختلف غزل خد احافظی را سروده اما این خداحافظی هر هفته به تاخیر می‌افتد.

در این میان نمایندگان استان نیز تلاش های خود را برای انتخاب یک گزینه برای معرفی به وزارت کشور انجام داده اند اما چهار نماینده بوشهر هیچوقت بر سر یک گزینه به توافق نرسیدند و همین امر در تاخیر انتخاب استاندار بوشهر بی تاثیر نبوده است.

اما نماینده اصلاح طلب بوشهر خود به دنبال یک گزینه بوده که این گزینه مورد تایید برخی مقامات استان و وزارت کشور نیست، این هم موجب شده تا انتخاب استاندار جدید بوشهر به تاخیر بیفتد.

گزینه هایی همچون ندیمی بوشهری، کد خداپور، تبادار، علوی نژاد و کبگانیان و احمدی از جمله گزینه های مطرحی بودند که نامشان برای استاندار بوشهر مطرح شده بود اما تاکنون هیچ کدام از این نفرات برای استاندار بوشهر انتخاب نشدند.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از انتخاب استاندار بوشهر در هفته آینده خبر داد و گفت: با توجه به اینکه در ایام محرم و تاسوعا و عاشورای حسینی هستیم هفته آینده وضعیت استاندار بوشهر مشخص خواهد شد.

عبدالکریم جمیری گفت: اولویت ما با نیروی بومی است و ۴ نیروی بومی برای انتخاب استاندار بوشهر به دولت و وزارت کشور معر فی کردیم اما انتخاب نهایی با دولت و وزارت کشور است.

وی تصریح کرد: امیدواریم دولت و وزارت کشور در مورد گزینه بومی به توافق برسند تا داستان استاندار جدید بوشهر نیز به پایان برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *