پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
الیاس نادارن:

اگر دولت تعلل کند تابوشکنی شکل می‌گیرد

یادداشت «بهار» یک اقدام عمیق ضد فرهنگی و دینی بود
يکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب: 322005
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی بابیان اینکه اقدام روزنامه بهار به دلیل تفکرات انحرافی است گفت: متاسفانه این تفکرات اعتقادات مردم را هدف قرار داده و اگر دولت تعلل کند، منجر به تابوشکنی در این حوزه‌ها می‌شود.
به گزارش جهان، الیاس نادران عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در گفت‌‌وگو با فارس در واکنش به یادداشت موهن روزنامه بهار و توهین صورت گرفته به مقدسات، اظهار داشت:‌ اقدام روزنامه بهار فراتر از اهانت به جایگاه حضرت امیرالمومنین (ع) بود.

وی افزود: اقدام روزنامه بهار به دلیل تفکرات انحرافی است که متاسفانه اعتقادات مردم را هدف قرار داده و اگر دولت تعلل کند، منجر به تابوشکنی در این حوزه‌ها می‌شود و شرایطی را به وجود خواهد آورد که هیچ دستگاه نظارتی در درون دولت، نتواند آن را مدیریت و مهار کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر این باورم وظیفه اولیه دولت بخصوص وزارت ارشاد این است که برخوردی در شان داشته باشم. چرا که بستن موقت روزنامه هیچ توجیهی ندارد.

نادران گفت: یادداشت توهین‌آمیز روزنامه بهار حکایت از یک اقدام عمیق ضد فرهنگی و دینی دارد و دامن زدن به شکافی در میان اختلافات مذهبی و دینی خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *