پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۳

تغییردکوراسیون سرپرست‌ورزش بایدالگوشود!

چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب: 321132
مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش از تغییر ناگهانی دکوراسیون اتاق وزیر در آستانه رای اعتماد از مجلس شورای اسلامی دفاع کرد!
به گزارش جهان به نقل از دانا مازیار ناظمی مجری تلویزیونی است که اکنون مسئولیت مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش را برعهده گرفته است.

وی که همواره تلاش می کند روزنامه نگاری منصفی بماند این مرتبه در وبلاگش سعی کرده با هنر روزنامه نگاری اش تغییر دکوراسیون در وزارت ورزش را توجیه کندو آن را نوعی ایثار !! از سوی سرپرست وزارت ورزش عنوان کرده که باید الگوی سایر مدیران هم باشد! در حالی که عقل سلیم می گوید که صالحی امیری ابتدا باید ببیند در این سمت ماندنی است بعد از بیت المال را هزینه کند. او باید ببیند که مجلس رای اعتماد به او می دهد بعد بخواهد به قول مازیار ناظمی از اتاقش هم بگذرد!!! به هر حال نوشته مازیار ناظمی را در وبلاگش بی کم و کاست بخوانید و خود قضاوت کنید:

نوشتن برای خبرنگاری که مسئولیت دولتی به او واگذار میشه کار سختیه این وبلاگ اولین و اخرین جایگاه من خبرنگاریه برای همین بهش وفادارم و سعی می کنم از روی انصاف برخی وقایع دوران مسئولیتم در وزارت ورزش و جوانان را بنویسم هر چند این دیدگاه غیر رسمی است....

یاد شبی می افتم که به همراه آقای دکتر صالحی سرپرست وزارت ورزش و جوانان در جمع روسای فدراسیونها بودم در اتاق وزیر ! صالحی همان اول کار گفت اینجا قبلا اتاق وزیر بود فضای بسیار بزرگی که بیشتر برای کل وزارت و مدیرانش مفید است برای همین به محل کوچکتری رفتم و این اتاق که بزودی برای نشستها تجهیز میشود رو به مدیران این وزارتخانه به عنوان محلی خوب برای جمع شدن و تصمیم گیری در مورد آینده ورزش و جوانان ایران تقدیم میکنم ! .... با آن نگاه شکاک خبرنگاری به خودم میگم حتی اگر اینکار دکتر صالحی نمایش هم باشه نمایش ارزشمندی است کاری ماندنی و رفتاری آموزنده از صالحی امیری که امیدوارم برای مدیران کشور الگو شود ، مهم مردم ، کشور و آینده این نظام است این میز و صندلی به قولی ! به کسی وفا نکرده است ...

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000321/nf00321132-1.jpg

اتاق سابق آقای وزیر ورزش و جوانان بزودی برای برگزاری نشستهای روسای فدراسیونها و نشستهای خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه اماده میشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *