جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

فرودگاه بین المللی شهرکرد تعطیل شد!

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 320393
پروازهای خروجی و ورودی فرودگاه بین المللی شهرکرد به دلیل جانمائی اشتباه فرودگاه و ارتفاع زیاد لغو و این فرودگاه تعطیل اعلام شده است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، از این فرودگاه بین المللی تا یک ماه پیش پروازهای رفت و برگشت به کشور کویت، مشهد و تهران صورت می گرفت.

مسئولان استان هرکدام دلیلی برای تعطیلی این فرودگاه بیان می کنند.

مدیر فرودگاه بین المللی شهرکرد گفت : به دلیل جانمائی اشتباه فرودگاه شهرکرد همچنین ارتفاع زیاد این فرودگاه، نیاز به استفاده از هواپیماهای خاص برای پرواز است و شرکت های هواپیمایی حاضر به دادن پرواز به این فرودگاه نیستند.

آقای فروزنده معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت های هواپیمایی از استان می خواهند پروازها را چارتر کنند در حالی که این خواسته خلاف قانون و مقررات است.

وی افزود: با این وجود خارج از فرایند قانونی در بحث فرودگاه شهرکرد وارد شدیم و کمک های لازم برای راه اندازی پروازها را انجام دادیم.

زمانیان نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هواپیمایی کشوری موظف به تامین هواپیمای مورد نیاز فرودگاه شهرکرد است، افزود: برقراری مداوم پروازهای فرودگاه شهرکرد در دولت قبل هم به صورت جدی پیگیری شده اما تاکنون اقدامی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: دستور وزیر جدید راه و شهرسازی هم بر تسریع در راه اندازی مجدد پروازهای فرودگاه شهرکرد است.

فرودگاه بین المللی شهرکرد درسال ۱۳۸۷ به بهره برداری رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *