شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۱

فيلم/ قرائت هشدار امام(ره) در وصيت‌نامه توسط رهبر انقلاب

سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 319648
انتشار برخي خاطرات داراي ابهامات تاريخي از حضرت امام خمینی(ره) در روهاي اخير انتقاد بسیاری از صاحب نظران سياسي و تاريخ انقلاب را بر انگیخته است.
فيلم/ قرائت هشدار امام(ره) در وصيت‌نامه توسط رهبر انقلاب
به گزارش جهان، حضرت امام خميني(ره) در فراز پاياني وصيت نامه تاريخي خود كه توسط رهبر انقلاب در جلسه ۱۴ خرداد ۱۳۶۸ مجلس خبرگان رهبري قرائت شد ضمن گلايه از تحريف‌هاي صورت گرفته درباره ايشان هشدار مي‌دهد: « اکنون که من حاضرم، بعض نسبت‌های بی‌واقعیت به من داده می‌شود و ممکن است پس از من در حجم آن افزوده شود؛ لهذا عرض می‌کنم آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود، مورد تصدیق نیست مگر آن‌که صدای من یا خط و امضای من باشد، با تصدیق کارشناسان؛ یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم.»

«الف» با توجه به حواشي و جنجال روزهاي اخير اقدام به بازنشر اين بخش از فيلم تاريخي قرائت وصيت نامه سياسي-الهي امام خميني توسط رهبر انقلاب مي‌كند.

مشاهده واكنش خبرگان رهبري به هشدار امام درباره جلوگيري از تحريف سخنان ايشان از طريق نقل قول‌هاي فاقد سند و يا صوت و تصوير، قابل تامل و تاثيرگذار است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *