چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

معاونت علمی با قوت بیشتر در دولت می‌ماند

شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 317559
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: معاونت علمی ریاست‌جمهوری با قوت بیشتری به کار خود ادامه می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور در حاشیه مراسم افتتاحیه ششمین جشنواره فناوری نانو در جمع خبرنگاران، درباره ضرورت گسترش این فناوری در کشور، گفت: ایجاد رابطه قوی میان دانش، فناوری و بازار کار سیاست استراتژیک دولت است.

وی افزود: ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های دولت است و نهادهایی باید ایجاد شود که منابع مالی شرکت‌های دانش‌بنیان را تامین کند.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: ایجاد بازارهای جدید و ارتباط بین فناوری‌های نوین و دانش اقدامی است که در سایر کشورها انجام می‌شود و ما نیز باید آن را به خوبی در کشور ایجاد کنیم.

نهاوندیان با بیان اینکه ایجاد بازارهای جدید و فناوری‌های نوین نیازمند روابط بین‌المللی و خارجی مناسب است، گفت: خوشبختانه این مسئله امروز در کشور وجود دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره برنامه دولت برای معاونت علمی و فناوری و اینکه آیا در معاونت دیگری ادغام می‌شود، تصریح کرد: معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری به قوت خود در دولت باقی می‌ماند و با قوت بیشتری به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *