دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۲
۲

فیلم/ دفاع ابوهاجر از حرم حضرت زینب(س)

جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 314388
"فاضل صبحی" ملقب به "ابو هاجر" فرمانده ارشد تیپ ذوالفقار برای دفاع از حرم حضرت زینب(ع)، این هفته در جبهه جنگ با تکفیریون وهابی در سوریه توسط یک تروریست تک‌تیرانداز به شهادت رسید.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، «فاضل صبحی» جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار روز دوشنبه 25 شهریور که فرماندهی عملیات شهر "درعا" در جنوب سوریه را بر عهده گرفته بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به شهادت رسید.

شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.


هنگامی که ابو هاجر با گلوله قناسه شهید و بر زمین افتاد، «عیسی ابو نوح» همرزم ابوهاجر، به کمک او شتافت تا پیکرش را از تیر رس تروریست ها خارج کند که وی نیز با گلوله قناسه به شهادت رسید.

پیکر مطهر ابو هاجر و ابو نوح را اکنون به حرم بی بی حضرت زینب(س) منتقل کرده اند و مردم همراه با سربازان مدافع به سوگواری پرداخته اند. پیکر این غلام حضرت زینب(س) فردا پنج شنبه و یا جمعه به ایران منتقل و سپس به شهر نجف فرستاده می‏شود تا در خیل عظیم مردم این کشور تشییع شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ف.ق.
Iran, Islamic Republic of
سربلند تر از کوه ، روشن تر از خورشید ، عمیق تر از دریا ، وسیع تر از دشت های میهن

فاضل صبحی ! سردار سرافراز وطن ! شهادت تو و همرزمت مبارک
شیعه
مرگ بر وهابیان کثیف و خونخوار