چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

آخرین وضعیت ۲ تفحص نفتی در مجلس

پرونده بابک زنجانی در حال بررسی
دوشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 313551
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: ۲ تحقیق و تفحص مرتبط با حوزه‌های نفتی در کمیسیون انرژی در حال بررسی است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به تحقیق و تفحص‌‌های کمیسیون انرژی از حوزه نفت، گفت: اکنون تحقیق و تفحصی درباره وضعیت فروش و مدیریت نفت در کمیسیون انرژی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه‌ تحقیق و تفحص دیگری نیز درباره آقای بابک زنجانی در دست بررسی است، تصریح کرد: در این خصوص توضیحاتی از بانک‌های طرف قرارداد آقای زنجانی، دیوان محاسبات، سازمان بازرسی کل کشور و وزارتخانه نفت و اطلاعات خواسته شده است.

موسوی‌نژاد در همین زمینه اظهار داشت: قرار است برای پیگیری‌های بیشتر اگر تحقیق و تفحص‌های یادشده در کمیسیون انرژی به تصویب رسید، در صحن علنی مجلس مطرح شود؛ البته تاکنون درباره این تحقیق و تفحص‌ها در کمیسیون رای‌گیری نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی نیز گفت: پرونده این شخص حدود هفت ماه قبل وارد کمیسیون شد که در زمان بررسی این پرونده از برخی شخصیت‌های وزارتخانه‌‌های نفت و اطلاعات دعوت شد تا مباحث خود را در این باره بیان کنند.

وی با اعلام اینکه برای مباحث مربوط به فروش نفت کمیته ویژه‌ای در کمیسیون انرژی تشکیل شد، خاطرنشان کرد: این کمیته مسئول پیگیری مباحث مرتبط با فروش نفت و پرونده آقای زنجانی است که در صورت تایید کمیسیون وارد صحن خواهد شد.

موسوی‌نژاد با اعلام اینکه کمیته ویژه کمیسیون انرژی بیش از سه ماه قبل تشکیل شده و در حال فعالیت در مباحث مرتبط با حوزه‌های نفتی است، تصریح کرد: باید بررسی‌های لازم در این کمیسیون صورت گیرد تا در صورت موافقت اعضا تفحص را انجام دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *