جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عیادت‌نماینده‌رهبرانقلاب ازمجروحان حادثه‌قم

پنجشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 312526
امام جمعه قم به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب از مجروحان حادثه قم ـ تهران عیادت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی چهارشنبه شب با حضور در بیمارستان نکویی قم ضمن عیادت از مصدومان حادثه اتوبان قم تهران، در جریان روند ارائه خدمات درمانی به آن‌ها قرار گرفت.

وی در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه اتوبان قم ـ تهران طی سخنانی اظهار کرد: متاسفانه در اثر وقوع تصادف شدید در اتوبان قم ـ تهران تعدادی از هموطنان جان خود را از دست دادند و عده دیگری نیز مجروح شدند.

امام جمعه قم تاکید کرد: از طرف رهبر معظم انقلاب برای عیادت از بازماندگان این حادثه آمده‌ایم و از نزدیک سلام رهبر معظم انقلاب را به مجروحان این حادثه ابلاغ کردیم.

وی بیان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم هرچه سریعتر مجروحان این حادثه شفا یابند.

بر اساس این گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز با حضور در بیمارستان‌هایی که مصدومان اصفهانی در آن بستری هستند نسبت به عیادت از این بیماران اقدام کرده و زمینه انتقال آن‌ها به اصفهان را فراهم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز ضمن عیادت از بیماران یزدی زمینه انتقال برخی از بیماران به بیمارستان‌های یزد را فراهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *