سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

تولیت جدید مسجد جمکران مشخص شد

دوشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب: 311981
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مسجد جمکران گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن رحیمیان به عنوان نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد جمکران منصوب شد که مراسم معارفه ایشان روز پنجشنبه با حضور آیت‌الله گلپایگانی برگزار می‌شود.
تولیت جدید مسجد جمکران مشخص شد
به گزارش جهان، ابراهیم صدوقی مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مسجد مقدس جمکران در گفت‌وگو با تسنیم از انتصاب تولیت جدید مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: حجت‌‌الاسلام محمدحسن رحیمیان به عنوان نماینده ولی فقیه و تولیت مسجد مقدس جمکران از جانب مقام معظم رهبری منصوب شد.

وی در ادامه سخنان خود افزود: مراسم تودیع و معارفه تولیت مسجد مقدس جمکران روز پنجشنبه ۲۱ شهریور ماه این مراسم با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان استان قم، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حوزوی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مسجد مقدس جمکران در ادامه جزئیات این مراسم اضافه کرد: حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی حکم مقام معظم رهبری را در مراسم تودیع و معارفه تولیت جدید آستان مقدس مسجد جمکران قرائت می‌کند.

صدوقی در پایان اظهار داشت: این مراسم ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز پنجشنبه در سالن عصر آفتاب مسجد جمکران برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام رحیمیان به عنوان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران شناخته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *