چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۶
۱۲

صفحه فیس‌بوک خانم سخنگو با تصویری از رهبر انقلاب+عکس

شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۱۳
کد مطلب: 311340
مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، تصویری از رهبری را در صفحه فیس‌بوک خود قرار داده است.
به گزارش جهان، جام نیوز نوشت: مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پس از راه اندازی صفحه فیس بوک، اولین پست خود را به مقدمه و توضیحی در مورد ایجاد صفحه ویژه خود در فیس بوک اختصاص داد و در آخر نوشت: امید است در جایگاه جدید خود به عنوان اولین سخنگوی زن وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران بتوانم گامی هرچند کوچک در ارتقای موفقیت کشور و تامین منافع ملی و کسب رضایت و خشنودی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بردارم.


 
یا علی گفتیم و عشق آغاز شد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید احمد
چرا فیز بوک!!! باید برای مسئولان باز باشد ولی مردم خیر؟؟؟
Canada
goood . ...
اگر فیس بوک خوب است چرا فیلتر شده و اگر بد است چطور مسئولین محترم در آن عضویت دارند؟ و اصلا چگونه به این سایت دسترسی دارند ؟ رطب خورده که منع رطب نمی کند.
با چی می رن فیسبوک؟بگن ما هم بریم خوب
مگر فیس بوک فیلتر نشده است؟
احمدی نژاد عزیز حتی یک وبلاگ فعال نداشت
فقط کار کار کار
اما ظاهرا اینها دارند بازی میکنند بجای کار!!!
همه چی بچه بازی شده

حتی مملکت داری!!!!!!!!!
رجائي
Iran, Islamic Republic of
مايه تاسف است كه مسئولين در چنين رده‌هايي براي رسيدن به نقطه نظرات مخاطبان شبكه هايي نظير فيس بوك را مرجع دريافت اطلاعات قرار مي‌دهند. در كشور ما بسياري شبكه هاي اجتماعي ريشه دار و عميق وجود دارد كه متاسفانه طيف روشنفكر جديد و اصلاح طلبان خودشان را از آن محروم مي‌كنند و در بسياري موارد كدهاي غلطي را از شبكه‌هاي فيس‌بوكي و نظاير آن دريافت مي‌كنند كه منتج به تصميمات اشتباه مي‌شود
شما سوار پراید یا پژو یا پیکان یا هر ماشینی که خارجی ها ساختند نمیشی؟؟؟؟!!!! بس کن دیگه تورو خدا.
عزيز واقعا به اين فكر كرديد چرا وارد شبكه هايي همچون تبيان نميشن
يا اصلا چرا يه سايت راه نميندازن، اونجا مردم و وزرا بيان حرف بزنن
واقعا چرا؟!!!
United States
درسته آقای رجایی
چرا از تبیان استفاده نکردند؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
فیسبوک مانند بسیاری از دیگر وبسایت‌ها که به دلایل سیاسی یا فرهنگی ورود به آنها در کشور ما ممنوعیت دارد، فیلتر شده است و ورود به آنها به دور زدن فیلترینگ از طریق استفاده از فیلترشکن دارد.

پیش از این دبیر شورای عالی فضای مجازی در ارتباط با عضویت و فعالیت در فیسبوک گفته بود: "به عنوان یک شبکه اجتماعی که در خارج از کشور فعالیت دارد، فرقی بین این شبکه با سایر شبکه‌های اجتماعی قائل نیستیم و پیش از این هم اعلام کرده‌ایم که عضویت در این شبکه‌ها به طور طبیعی جرم نیست اما دور زدن سامانه فیلترینگ کشور طبق قانون جرم محسوب می‌شود."

از طرفی، در ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای که در آن مصادیق محتوای مجرمانه فهرست شده اند، "تبلیغ تارنماهای فیلترشده" جرم محسوب شده و از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

با این وجود معلوم نیست که اعضای دولت با استناد به کدام قانون به حضور و تبلیغ استفاده از فیسبوک پرداخته اند؟ آیا فیلترشکن آنها، فیلتر قوانین جاری کشور را نیز دور می زند؟
کدام نهاد و مرجعی باید این اقدام فعلا غیرقانونی اعضای دولت یازدهم را رسیدگی کند؟
سید احمد
سلام جناب مدیر سایت چرا نظر حقیر را نگذاشتید؟؟؟