شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 1 Jun 2024
 
۴
۸

جلسه «صادق دولت» با سایت‌های اصلاح‌طلب در نهاد ریاست جمهوری

چهارشنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۵۲
کد مطلب: 311002
محمدرضا صادق که ظاهرا بعنوان مشاور رسانه ای رئیس جمهور منصوب شده، با برخی از سایت های اصلاح طلب جلسه ای در نهاد ریاست جمهوری برگزار کرده است.
به گزارش خبرنگار جهان محمدرضا صادق معاون تبلیغات ستاد روحانی در ایام انتخابات که از چندی پیش بعنوان مشاور رسانه ای رئیس جمهور منصوب شده است امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران حوزه دولت نشست برگزار کرد و توضیحاتی پیرامون همکاری رسانه ها و نحوه پوشش اخبار حوزه دولت در خبرگزاریها و روزنامه ها به آنها ارائه کرد.
 
اما صادق بعدازظهر امروز چهارشنبه با سایت های اصلاح طلب و چند سایت افراطی نشستی برگزار کرده و پیرامون مساله ای متفاوت با آنچه که با خبرنگاران حوزه دولت صحبت کرده، رایزنی کرد.
 
مدیران برخی از سایت هایی که به جلسه با صادق دعوت شده بودند، سابق بازداشت در ایام فتنه را دارند.
 
معلوم نیست که چرا صادق مدیران سایت های افراطی را به نهاد ریاست جمهوری دعوت کرده است اما گفته می شود درج اخباری در حمایت از برخی وزرای پیشنهادی و حمایت از افرادی خاص از جمله محورهای این نشست بوده است.
 
گفتنی است بعداز پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری، تردد فعالان رسانه ای اصلاح طلب در نهاد ریاست جمهوری آغاز و به مرور زمان زیاد شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رازقی
هنوز شروع نکرده، تبعیض رو شروع کردند؟
حتما دعوتشون کردند که سبیلهاشون رو روغن کاری کنند و به هر کدوم یه دونه سوئیچ ناقابل بولدوزر بدهند. هر چند اینها رو با یه آبنبات هم میشه راضی کرد همونطور که عامل کهریزک همشون رو با یه تلفن خرید!
تازه اولشه
اصلاح طلبان رای اوردند اصولگراها مردود شدند!!!!
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهور در سوگندش خدمتگذار کل مردم ایرانه
فهمیدی؟
mahmood
تاچشمتون هم دربیاد.
زمان احمدي نژاد سردبيران سايتهاي افراطي منتسب به اصولگرايان مثل سايت .... به رياست جمهوري رفت و امد داشتن
شربتیان
انصافا تو بین دوروبری های روحانی، صادق از همشون بهتر و معتدل تره. همچین بگی نگی یه چیزهایی هم بارش هست.
علوي
یکی از حضار تازه از زندان آزاد شده. همون که قبل از انتخابات روحانی رو اصلاح طلب بدلی می دونست. البته جمعی مشهور به اصولگرایان ضدانقلاب هم در این جلسه بوده اند!