جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

دستور دادستان کل مصر درباره مفتی ناتو

سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب: 310501
دادستان کل مصر امروز دستور اجرای تحقیقات درباره اتهام «یوسف قرضاوی» مشهور به مفتی ناتو در خصوص تحریک به تروریسم و خشونت را صادر کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه الیوم السابع نوشت: «هشام برکات» دستور داد ابلاغیه شماره 10859 به دادستانی استیناف قاهره به منظور اجرای تحقیقات درباره اتهام قرضاوی به خیانت بزرگ، تحریک به خشونت و قتل بین فرزندان کشور، استعانت از کشورهای غربی برای مقابله با مصر و نظام کنونی آن، ارجاع داده شود.

در این ابلاغیه آمده است که قرضاوی به ایراد اظهاراتی که هدف از آن تحریک به خشونت، قتل بی‌گناهان، استفاده از سلاح، افراطی‌گری، استعانت از غرب مثل آمریکا و ترکیه و استفاده از دیپلماسی قطر برای جلب حمایت رژیم صهیونیستی در اتخاذ مواضع خصمانه علیه مصر است، عادت کرده و سربازان نیروهای مسلح را به کودتا علیه فرماندهان خود و ایجاد فتنه بین افراد دستگاه‌های امنیتی تحریک می‌کند.

در این ابلاغیه همچنین بر ضرورت دستگیری قرضاوی از طریق اینترپل و بازگرداندنش به کشور و محاکمه وی به اتهام خیانت بزرگ، کودتا علیه نظام، فتنه‌ انگیزی وتحریک برای استفاده از سلاح بین افراد وطن واحد، تاکید شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *