دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰

عزاداری دومرجع شیعه با پای پیاده

شنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 310054
در سالروز شهادت امام جعفر صادق‌(که درود خدا بر او باد)، دو تن از مراجع تقلید، برای عرض تسلیت به ساحت حضرت فاطمه معصومه‌(که درود خدا بر او باد)، با پای پیاده رهسپار حرم مطهر ایشان می شوند.
به گزارش جهان، آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله وحید‌ خراسانی، روز دوشنبه ۱۱ شهریور ماه، مصادف با ۲۵ شوال ۱۴۳۴، سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق‌(که درود خدا بر او باد)، طبق سنوات گذشته، با قلبی مالآمال از حزن و اندوه، برای عرض تسلیت و تعزیت به ساحت مقدسه بانوی کرامت، به سمت بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت پیاده‌روی می‌کنند.

بر اساس اعلام بیوت مراجع، مراسم عزا در سالروز شهادت آن حضرت، ساعت ۱۰ صبح در این بیوت برگزار و پس از آن، ساعت ۱۲ ظهر، آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله وحید‌ خراسانی به همراه دسته‌جات عزاداری، با پای پیاده رهسپار حرم مطهر و ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(که درود خدا بر او باد) شده و در بارگاه بانوی کرامت به عزاداری خواهند پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *