چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
فرهاد دانشجو:

تغییر جاسبی یک مطالبه عمومی بود

تغییر دولت‌ها ربطی به تغییر رئیس دانشگاه آزاد ندارد
پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب: 307939
رئیس داشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد مجموعه‌ایست که بخش مهمی از بار آموزش عالی کشور را به دوش می‌کشد گفت: تغییر دولت‌ها ربطی به تغییر رئیس دانشگاه آزاد ندارد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، دکتر فرهاد دانشجو در حاشیه شصت و هفتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت جدید با دانشگاه آزاد سنخیت بسیار خوبی دارد، اظهار کرد: تاکنون همه دولت‌ها پشتیبان دانشگاه آزاد بودند و پس از این هم خواهند بود.

تغییر رئیس دانشگاه آزاد در سال ۹۰ یک مطالبه عمومی بود

وی افزود: همانطور که در سال‌های گذشته نیز دیده شد دولت‌های مختلف با گرایش‌های متفاوت روی کار آمدند اما رئیس دانشگاه آزاد تغییری نکرد.

دانشجو با بیان اینکه تغییر رئیس دانشگاه آزاد در سال ۹۰ یک مطالبه عمومی بود، تصریح کرد: این موضوع پاسخ مثبتی به خواست عموم مردم دانشگاهیان، فرهیختگان و ... بود بنابراین بعید می‌دانم تغییرات در دانشگاه آزاد متاثر از تغییرات در دولت باشد.

رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نیز از رئیس جدید دانشگاه حمایت می‌کند، گفت: ما در طول چند ماه گذشته گزارش معاونت‌های مختلف دانشگاه را به هیات امنا داده‌ایم که نظر هیا امنا هم این است که این گزارش‌ها عالی است و اگر در مواردی نقدی هم دارند به ما ارائه می‌دهند.

دانشجو با بیان اینکه در حال حاضر ارتباط بسیار خوب ومثبتی بین اعضای هیات رئیسه و هیات امنای دانشگاه آزاد وجود دارد گفت: اما درباره اینکه در هیات رئیسه دانشگاه آزاد تغییری اتفاق می‌افتد یا خیر را من نمی‌دانم ، چرا که من هم مثل همه یک روز آمده‌ام و یک روز می‌روم. البته تفاوت من این است که شاید در این ۲۰ و چند سال گذشته حدود ۲۰ پست و مقام داشته‌ام. بنابراین تودیع و معارفه دیگر برای من عادی شده و آن سختی که برای برخی‌ها که ۲۰ تا ۳۰ سال در یک پست مانده‌اند را ندارد.

وی در عین حال تصریح کرد: اعضای هیات رئیسه برای ماندن یا رفتن هیچ تلاشی نمی‌کنند چرا که دغدغه هیات رئیسه ماندن یا رفتن نیست اگر از این جا بروم دو روز بعد سمتی در همین رده و با کار کمتر به من پیشنهاد می‌شود. اما دغدغه من این است که تا زمانی که هستم چگونه به بهترین نحو کارم را انجام دهم و بفهمم که بهترین کار چیست.

دانشجو همچنین با بیان اینکه یکی از نکات منفی دانشگاه آزاد را سیاسی بودن زیاد آن می‌دانم اظهار کرد: دانشگاه آزاد در گذشته خیلی سیاسی بود و وارد حاشیه می‌شد. بنابراین ما سعی کردیم موضوع را به سمت کارکرد اصلی دانشگاه ببریم و با حفظ نکات مثبت فعالیت‌های رئیس سابق و حذف نکات منفی آن اوضاع را بهبود بخشیم.

وی در عین حال تاکید کرد که نمره رئیس سابق دانشگاه آزاد نمره بسیار خوبی بوده است.

این خبر تکمیل می شود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *