دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰
انجمن اسلامی دانشجویان:

دانشگاه توهین به شریعتی راتحمل نمی‌کند

قوه قضائیه برخورد کند
سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب: 307505
انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد با توهین برخی رسانه ها به حجت الاسلام والمسلمین دکتر شریعتی رئیس این دانشگاه شد.
دانشگاه توهین به شریعتی راتحمل نمی‌کند
به گزارش جهان به نقل از فارس، به دنبال توهین برخی رسانه‌ها به حجت‌الاسلام والمسلمین سیدصدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن اسلامی (دفتر تحکیم وحدت) این دانشگاه، با اعلام اعتراض خود، در نامه‌ای خطاب به رئیس قوه قضائیه خواستار مجازات قاطعانه‌ رسانه‌هایی شدند که در روزهای اخیر، ضمن فحاشی بی‌سابقه به رئیس این دانشگاه باب توهین به روحانیت و مقامات عالی علمی و اداری کشور را گشوده‌اند.

انجمن اسلامی (دفتر تحکیم وحدت) دانشگاه علامه طباطبایی در این نامه خطاب به رئیس قوه قضائیه آورده است: آقای لاریجانی! فحاشی علیه روحانیت پاسخ دندان‌شکن می‌خواهد.

بر اساس این گزارش، این نامه‌ سرگشاده پس از آن صادر شد که یکی از رسانه‌ها در خبری که بلافاصله به تیتر نخست سایت‌های صهیونیستی تبدیل شد، استخدام اساتید متدین و انقلابی در دانشگاه علامه طباطبایی که مطابق با مجوزهای قانونی شورای عالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم صورت گرفته است را در عباراتی «کودتای حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی» در این دانشگاه خواندند.

در پی انتشار این اخبار و توهین به رئیس دانشگاه علامه طباطبایی، انجمن اسلامی این دانشگاه در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست قوه‌ قضائیه اعلام کرد: دانشگاه علامه طباطبایی دانشگاهی است که روزگاری «کانون فتنه‌گران» و محفل کلیدی تولید بحران در فضای مقدس دانشگاهی این مملکت بوده و امروز به فضل الهی و با مدیریت کم‌نظیر صدرالدین شریعتی، پس از گذشت بیش از هفت سال مبدل به مکانی به واقع علمی شده است.

این تشکل دانشجویی خطاب به رئیس قوه قضائیه بیان کرد: به خوبی در یاد دارید که چه کسانی با دستور اربابان صهیونیستشان فتنه‌انگیزی کرده و به فرموده‌ مقام مقام معظم رهبری «کشور را تا لبه‌ پرتگاه بردند». اکنون همان جماعت خبیث در چرخ افتاده و در حال تکرار داستان غمبار مطبوعات و رسانه‌های فاسدی هستند که روزی نایب امام عصر(عج)، آنها را «توپخانه‌ رسانه‌ای دشمنان اسلام» و مصداق اتم و اکمل «شارلاتانیزم مطبوعاتی» خواندند.

بنابراین گزارش، انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه سال‌هاست که رئیس مظلوم این دانشگاه یکی از سهمیه‌داران فحش‌های روزانه‌ بی‌بی‌سی، صدای آمریکا و البته همپیمانان داخلی آنهاست، اعلام کرد: این جماعت در پناه امنیت نامشروعی که ما در اختیار ایشان نهاده‌ایم، نقش ستون پنجم دشمن را بازی کرده و بیش از دو دهه است که هر روز حادثه‌ای تلخ را در این برزخ امن برای نظام رقم می‌زنند.

این تشکل دانشجویی حملات ناجوانمردانه به شریعتی را به این دلیل دانست که وی اسلامی‌سازی علوم انسانی را به عنوان امر ولایت فقیه، در دستور کار خود قرار داده است.

انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: شریعتی امروز هدف حملات بی‌امان و ناجوانمردانه‌ کسانی است که اگر در حال حاضر اجازه‌ نفس کشیدن دارند و به خاطر جنایاتشان در سال ۸۸ به جوخه‌ مجازات سپرده نشده‌اند، فقط و فقط به دلیل مصلحت عالیه‌ نظام مظلوم اسلامی بوده است و بس؛ اما آیا قرار است بار دیگر فاجعه‌ای چون ۱۸ تیر ۷۸ و فتنه‌ صهیونیستی ۸۸ در این مملکت تکرار شود؟

در ادامه این نامه آمده است: جرم آقای شریعتی چه بوده که چنین فحاشی بی‌ادبانه‌ای به این ذریه‌ حضرت زهراء(س) شده است؟! جرم ایشان آن بوده که مطابق با مجوزهای قانونی شورایعالی انقلاب فرهنگی و وزارت علوم که فرایند قانونی اخذ این مجوزها ماه‌ها به طول انجامیده، تعدادی از تحصیل‌کردگان حزب‌اللهی، متدین و متخصص در علوم انسانی را که درد اسلامی‌سازی این علوم را نیز داشته‌اند، به استخدام هیئت علمی این دانشگاه درآورده است. که پیروی و اجرای دستورات مقام معظم رهبری در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی در آزادی نامشروع رسانه‌های حامی کودتای ۸۸ نامش شده است؛ «کودتا».

این نامه ادامه می‌دهد: چرا در جمهوری «اسلامی» رسانه‌ای می‌تواند برای سرویس‌دهی به رسانه‌های صهیونیستی از آبروی روحانیت خرج کند؟ آیا این واقعیتی تلخ و جانکاه نیست که دستگاه قضایی برای صیانت از آبرو و جلوگیری از توهین به روحانیت، یک هفته‌نامه‌ حزب‌اللهی را به جرم انتشار کاریکاتور یکی از سران فتنه‌ ۸۸ (که به فرموده‌ مقام معظم رهبری؛ «روسیاه در زمین و در ملاء اعلی» بوده است!) توقیف می‌کند، اما چشم خود را بر هزاران توهین به این روحانی جلیل‌القدر می‌بندد؟! آیا روحانی‌ که نباید به شخصیت او جسارت شود فقط باید ویژگی‌های ممتاز سران فتنه‌ کثیف و صهیونیستی ۸۸ را داشته باشد؟

انجمن اسلامی دانشگاه علامه طباطبایی اظهار داشت: آیا باید باور کنیم این کلام سوگ‌مندانه و عجیب سید شهیدان اهل قلم؛ سیدمرتضی آوینی(ره) را که بارها می‌فرمود: «در جمهوری اسلامی همه آزادند به جز حزب‌اللهی‌ها»؟ آیا نباید به جهت توهین به مقام روحانیت که جنبه‌ عمومی جرم است، این سایت هتاک و حامی فتنه‌گران، در همان بدو انتشار این خبر توسط مقامات مربوطه توقیف می‌شد؟ آیا نباید به استناد توهین به مقامات نظام جمهوری اسلامی که یک جرم عمومی است، عوامل هتاکی به ریاست بزرگترین دانشگاه جامع علوم انسانی کشور، مجازات شوند؟!

دراین نامه اضافه شده است: آیا این کار همدستی با دشمنان تابلودار انقلاب نیست؟ آیا این کار بازی کردنِ نقش ستون پنجم استکبار جهانی در داخل ایران نیست؟ آیا این کار جرم امنیتی نیست؟ آیا باید همینطور دست روی دست گذاشته و صبر کنیم تا کار این جماعت، مجددا به توهین به ساحت قدسی حضرت سیدالشهداء و پیامبر اکرم و تخطئه‌ زیارت عاشورا و دیکتاتور خواندن امام خمینی(ره) و وهن انقلاب و رزمندگان اسلام و متعاقبا آتش زدن مساجد و چادر از سر زنان کشیدن و حمله‌ مسلحانه به پایگاه‌های بسیج و رقص و پایکوبی در یوم عاشورا و ... کشیده شود؟

در این نامه خطاب به لاریجانی آمده است: جناب آقای لاریجانی ما جامعه‌ دانشگاهیان دانشگاه علامه طباطبایی(ره) از آنجایی که حضرتعالی را فردی امین، حزب‌اللهی، قانون‌شناس و پایبند به قانون و از همه مهم‌تر؛ «مورد وثوق نایب امام عصر(عج)» می‌شناسیم، بدینوسیله از جنابعالی درخواست می‌کنیم؛ ضمن برخورد قاطع و قانونی با توهین‌کنندگانِ به ساحت روحانیت متعهد، مقامات نظام اسلامی و بخصوص «مجریان دستورات ولی امر مسلمین جهان در خصوص اسلامی‌سازی علوم انسانی و فضای دانشگاه» که در حقیقت رزمندگان خط مقدم جنگ نرم با دشمنان اسلام و انقلابند، مومنین به حقانیت نظام مظلوم اسلامی را در برخورد قاطع و دندان‌شکنِ «قانونی» با توطئه‌های ناجوانمردانه‌ رسانه‌های حامی فتنه، همچون همیشه تنها نگذارید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *