چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

ارسال ۲۱۷ فیلم از ۲۵ کشور جهان به ایران

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 307219
در دومین جشنواره بین‌المللی فیلمسازان مستقل ۲۱۷ فیلم از ۲۵ کشور جهان برای جشنواره فیلمسازان مستقل ارسال شده است که روند دریافت آثار تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد.
ارسال ۲۱۷ فیلم از ۲۵ کشور جهان به ایران
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، ۲۱۷ فیلم از ۲۵ کشور جهان برای جشنواره فیلمسازان مستقل ارسال شده است که روند دریافت آثار تا ۳۱ مرداد ماه ادامه دارد و پس از آن از اول شهریور کار بازبینی هیات های انتخاب در بخش‌های ملی و بین الملل آغاز خواهد شد.

تاکنون از کشورهای آمریکا، فرانسه، انگلیس، کانادا، مکزیک، آلمان، ایتالیا، اتریش، بلغارستان، دانمارک، یونان، هلند، نروژ، لهستان، فلسطین، یمن، اکراین، ترکیه، مصر، لبنان، مراکش، تونس، کویت، قطر، عراق و ....برای دبیرخانه جشنواره فیلم ارسال شده است.

دومین جشنواره بین المللی فیلمسازان مستقل (افق نو) از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه با موضوعاتی چون: جنبش وال استریت، بیداری اسلامی، بیداری جهانی، نقش لابی‌ها در بحران کنونی آمریکا و اروپا، قدرت و نفوذ لابی‌ها در غرب، بحران اقتصادی در اروپا و آمریکا، مقاومت علیه اشغال و مداخله غیرقانونی، جنبش‌های ضد جنگ، اسلام هراسی و ایران هراسی، جهان مدرن و عدالت پایدار، جهانی به دور از تروریسم و سلاح‌های هسته‌ای، جریان‌های تکفیری و تروریستی، فلسطین- مقاومت و ظلم ستیزی، هالیوود، به تصویر کشاندن شیطان، خشونت، تروریسم در هالیوود، ۱۱ سپتامبر و هالیوود به دبیری نادر طالب‌زاده در تهران برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *