چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۴
۲

سلاح های عربستان در سوریه + عکس

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۵
کد مطلب: 306806
عربستان سعودی اخیرا محموله ای جدید از انواع سلاح را برای مخالفان ارسال کرده است.
سلاح های عربستان در سوریه + عکس
به گزارش جهان به نقل از العالم، منابع آگاه اعلام کردند عربستان اخیرا مقادیر جدیدی از انواع سلاح از جمله موشکهای روسی "کنکورس" را در اختیار گروه های مسلح قرار داده است.

انواع موشکهای دیگر مانند موشکهای ضد تانک "کورنت"  و موشکهای "ارو 8" نیز حدود یک ماه دیگر به دست گروه های مسلح خواهد رسید.

این منابع تأکید کردند، "سلمان بن سلطان" برادرزاده پادشاه عربستان اتاق عملیاتی را در اردن برای رساندن سلاح های خریداری شده از رژیم صهیونیستی و چند کشور حوزه بالکان به دست تروریستها در سوریه اداره می کند.

به گفته این منابع، گروه های مسلح در درعا و دیگر مناطق جنوبی سوریه استفاده از محموله سلاح جدید را آغاز کرده اند. بر اساس گزارشها این محموله ها با هماهنگی آمریکا، اردن، ترکیه و رژیم صهیونیستی برای مخالفان مسلح در سوریه ارسال می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


میثم
ان‌شاءا... خیلی زود علیه خودشون استفاده میشه......
Iran, Islamic Republic of
خاك توسر عربهاي مزدور كه با سلاح اسراييلي، برادان عرب ضد اسراييل خود در سوريه را ميكشند! روزي تاوان اين حماقت خود را با پرورش دادن مار درآستين (وجود نحث اسراييل و حمايت از اين رژيم جعلي) خواهند داد.