جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

تمجید پرز از تصمیم اروپا علیه حزب‌الله

دوشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب: 301126
رئیس رژیم‌صهیونیستی با ارسال پیام تقدیری به اتحادیه اروپا، از کشورهای اروپایی برای ورود شاخه نظامی حزب‌الله لبنان به لیست گروه‌های تروریستی تقدیر کرد.
به گزارش جهانف فارس به نقل از روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» نوشت: «شیمون پرز» از تصمیم اتحادیه اروپا برای ورود نام شاخه نظامی حزب‌الله لبنان به لیست گروه‌های تروریستی، تمجید کرد.

وزرای خارجه اتحادیه اروپا در نشست امروز خود به ورود شاخه نظامی حزب‌الله لبنان به لیست گروه‌های تروریستی این اتحادیه، رأی مثبت دادند. بیش از یک سال است که رژیم‌صهیونیستی با همراهی انگلیس تلاش می‌کرد اتحادیه اروپا را به اتخاذ این تصمیم وادار کند.

فضا‌سازی‌ها علیه حزب‌الله پس از آن تشدید شد که دولت بلغارستان گزارش رسمی خود در مورد حادثه انفجار اتوبوس اسرائیلی‌ها در شهر «بورگاس» را منتشر کرد. در این گزارش که یک هفته پس از سفر وزیر خارجه این کشور به فلسطین اشغالی منتشر شد، ادعا شده است که حزب‌الله در پشت پرده این انفجار که به مرگ ۵ اسرائیلی منجر شد، حضور داشته است.

«شیمون پرز» رئیس رژیم‌صهیونیستی امروز در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا پیامی رسمی به این اتحادیه اروپا ارسال کرده و از این اقدام کشورهای اروپایی تقدیر کرده است.

وی این اقدام اتحادیه اروپا را «ضروری» و «گامی عاقلانه» قلمداد کرده که از شیوع و گسترش تروریسم در سرتاسر جهان جلوگیری می‌کند.

«شیمون پرز» در ماه مارس برای متقاعد کردن اتحادیه اروپا، سفری هم به این قاره داشت. وی در دیدارهای متعدد با سران کشورهای اروپایی از جمله فرانسه، بلژیک، بلغارستان و ایتالیا خواستار همراهی آن‌ها برای تروریست خواندن حزب‌الله شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *