يکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - 26 May 2024
 
۰
۱

زمان بخشش دیر کرد تخلفات رانندگی

دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۰:۵۴
کد مطلب: 299278
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از بخشش دیر کرد جرائم تخلفات راهنمایی و رانندگی با شروع ماه مبارک رمضان خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد رسولی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تبریک پیشاپیش این ماه، اظهار کرد: بر اساس ماده 54 قانون بودجه سال 1392 دیرکرد جرایم پرداخت تخلفات رانندگی تا پایان سال 1390 که به‌علت عدم پرداخت به‌موقع دو برابر شده بودند بخشیده و به نصف یعنی یک برابر کاهش می یابد.

وی افزود: صاحبان خودروهایی است که به هر دلیلی نتوانسته اند جرائم تخلفات رانندگی خود را به موقع پرداخت کنند و به دوبرابر افزایش یافته است به مدت 6 ماه فرصت داده شده تا جرائم خود را تسویه و پرداخت نمایند که این امر در سیستم اجرائیات پلیس راهور بصورت تمرکزی در صورت وضعیت تخلفات خودروها اعمال شده است.

رسولی گفت: برابر دستورالعمل های ارسال شده این مهلت ا17 تیرماه بوده که صاحبان خودروها باشد جهت دریافت صورت وضعیت خودرو خود به مراکز پلیس +10 مراجعه و نسبت به تسویه حساب جرائم رانندگی خود اقدام کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: اگر کسی نسبت به تسویه و پرداخت جرائم خود تا مورخه 17/10/1392 اقدام ننماید جرائم در تاریخ مذکور به صورت سیستمی و از طریق مرکز مجدداً دو برابر در صورت وضعیت خودروها اعمال می شود.

رسولی تصریح کرد: اگر اشخاصی به هر علت تاکنون نسبت به پرداخت جرائم رانندگی خود اقدام نکرده در مدت این 6 ماه فرصت دارند به مراکز پلیس 10+مراجعه و صورت وضعیت جرائم رانندگی خودرو خود را دریافت و با مراجعه به بانک پرداخت نمایند تا مشمول پرداخت دو برابر جرائم نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگه تا پايان 91 مي شد خوب بود