پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱
بهرامی:

حضور شریعتمداری در دولت قطعی شده

يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب: 299138
یکی از چهره‌های نزدیک به محمد شریعتمداری از قطعی شدن حضور وی در دولت یازدهم خبر داد و گفت: وی در تیم اقتصادی دولت آینده حضور خواهد داشت و این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس‌جمهور شود.
به گزارش جهان، محسن بهرامی فعال سیاسی و یکی از چهره های نزدیک به محمد شریعتمداری در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اینکه خبر انتخاب شریعتمداری به‌عنوان رئیس دفتر رئیس جمهور آینده گمانه زنی رسانه‌ای است، گفت: البته حضور شریعتمداری در کابینه یازدهم قطعی شده است و او در دولت حضور خواهد داشت.

وی گفت: وی به‌عنوان معاون اقتصادی، معاون اجرایی یا وزیر صنعت،معدن و تجارت در دولت حضور خواهد داشت؛ البته در این باره هنوز به جمع بندی نرسیدند و این موضوع بستگی به بقیه اعضای تیم اقتصادی دولت یازدهم دارد.

این چهره نزدیک به محمد شریعتمداری گفت: این احتمال هم می‌رود که وی دستیار ویژه رئیس جمهور شود، اما تاکنون هیچ بحثی درباره رئیس دفتری مطرح نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احسان
United States
قابل انتظار بود این خاندان سالاری و نسبت فامیلی . امیدوارم مشی دوره خاتمی را دنبال نکنند. به هر حال چه کسی جز همین 200 نفر می تواند در این کشور مدیریت کند؟