سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

جیره بندی آب اصفهان کذب محض است

شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۱۲
کد مطلب: 299000
معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان اظهار کرد: خبر جیره بندی آب در اصفهان را به شدت تکذیب می کنیم.
به گزارش جهان، مجتبی قبادیان در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر این‌که در اصفهان جیره بندی نخواهیم داشت گفت: طی مصاحبه‌ای پیش از این اعلام کردیم در صورتی که مردم ۲۰ تا ۳۰ درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند شرایط قابل مدیریت است.

وی با اشاره به برداشت‌های نادرست برخی از رسانه‌های ایرانی و خارجی گفت: صحبتی که پیرامون لزوم صرفه جویی در مصرف آب شده بود به معنای جیره بندی نبود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به افزایش دما و در پی آن افزایش مصرف آب گفت:‌ در حال حاضر نیز با شرایط خشکسالی و محدودیت منابع مواجه هستیم. بنابراین مردم باید صرفه جویی کنند تا ما بتوانیم عدم تعادل را جبران کنیم.

قبادیان با تاکید بر این‌که برنامه‌ای برای جیره‌بندی آب نداریم گفت: با همکاری مردم و مساعدت همه بخش‌ها تابستان را بدون جیره بندی می گذرانیم.

وی با اشاره به این‌که منابع آب با کاهش مواجه شده گفت:‌ از مردم می‌خواهیم که کمک کنند و مصارف غیر ضروری را از ساعت پیک مصرف به ساعت غیر پیک انتقال دهند.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان همچنین از مردم اصفهان خواست که استفاده از آب به صورت اتصال مستقیم به شبکه پرهیز کنند و مصارف غیر ضروری به ساعات غیر پیک انتقال دهند.

قبادیان ادامه داد: از مردم می خواهیم از شستن ماشین، معابر، حیاط و آبیاری باغچه‌ها و فضای سبز با آب شهری خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *