چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۵
۲۱

سخنان‌ سخیف‌ مخملباف در اسرائیل/ وطن‌فروشی + دین‌فروشی

جمعه ۲۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 298744
محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، گفت: من پیروان بهائیت را در فیلم خود انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.
سخنان‌ سخیف‌ مخملباف در اسرائیل/ وطن‌فروشی + دین‌فروشی
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه خبری الجزیره نوشت، محسن مخملباف که با فیلم جدیدش با نام «باغبان» در جشنواره اسرائیلی اورشلیم حاضر شده است، روز گذشته در نشستی در حاشیه این جشنواره فیلم خواستار گفت‌وگوی فرهنگی بین ایران و رژیم صهیونیستی شد!

وی که در فیلم جدیدش به بهانه صلح و دوستی به مدح فرقه ضاله بهاییت پرداخته است، خطاب به ساکنان اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: شما را دوست دارم اما خواهش می‌کنم به ایران حمله نکنید چراکه حمله راه حل نیست بلکه وضع را بدتر می‌کند.

مخملباف در این جشنواره با بیان اینکه سخنان مقامات صهیونیست برای حمله به مراکز اتمی ایران فایده‌ای ندارد، خواستار حمایت اسرائیل و غرب از کسانی شد که به گفته او «نیروهای دمکرات» هستند و افزود: آمریکا و اروپا نمی‌خواهد ایران دمکراتیک باشد بلکه تمام تلاش آنها مراقبت مسئله اتمی است.

وی با بیان اینکه ممکن است در آینده چنین فیلمی را درباره زرتشتیان یا ادیان هندی بسازد، گفت: من متدین نیستم اما نمی‌توان امور دینی و قدرت آن در امور را رد کرد؛ من پیروان بهائیت را در این فیلم انتخاب کرده‌ام زیرا آنان رویکردی دارند که می‌تواند برای پیروان دیگر ادیان نمونه باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اي روزگار!!
از عروسي خوبان انقلابي تا حالا؟؟
آخه چرا؟؟
این آقا را رها کنید به حال خود
اولین شرط برای هر انسان آزاده بودن وی است، حتی اگر مسلمان هم نباشد این آزادگی را داشته باشد که با پول و مقام تطمیع نشود.
ای کاش آزادگی خود را نمی فروختند.
دینتو فروختی که صهیونیست ها بهت اب و دون بدن...لیاقت فحشم نداری
ههههه
قضیه شبیه اون آدمیه که زورکی خودش رو به دیگران میچسبونه بعد میگه ولم کنید میخوام بزنمش
اسرایل هم به این بدبخت گفته تو از ما خواهش کن تا به ایران حمله نکنیم
میثم
قربون خدا برم!! بعضی ها تو کشورهای اروپایی و با اون وضعیت مسلمان می شوند و حجابشون و عقیدشون طوری میشه که آدم حسرت می خوره که کاش خودشم اینطوری بود..
.
.
.
اما این آقا تو کشور اسلامی و شیعی با این همه شرایط خوب برای مسلمان بودن ، طوری میشه که بهائیت رو به عنوان دین! نمونه می دونه!!
.
خدایا اگر قابل هدایت هستند هدایت وگرنه نابودشون کن.
.
ضمنا مردک ، اسرائیل نمی تونه حتی یه تیر به سمت ما بفرسته چطور می تونه به کشور ما حمله کنه. تو و دوستان دیگه ات یا توهم زدین یا ...
.
Serbia
وطن فروش أخه أسراىيل هم عددي كه ميگي به ايران حمله نكن ؟؟؟
وطن فروش متولد سال 88
حيف نيست صحبتاي اين نكبت،ننگين رو ميزارين خبر اصلي؟!
محمد
Iran, Islamic Republic of
مخمل از مخ بیشتر استفاده کن.
صهیونیست جماعت خودش هم خودشو قبول نداره چه برسه به تو که .....
سعید
خدایا عاقبت بخیرمون کن.
آقای مخملباف کی بود چی شد!! الله اکبر.
خدا انسانها را عاقبت به خیر کند
لطفاً تفكرات محسن مخملباف فعلي رو با محسن مخملباف دهه شصت مقايسه كنيد...
یک هموطن زرتشتی
غلط میکنی درباره زرتشتی ها فیلم بسازی. من خودم یه زرتشتی هستم ولی ما از انسان های وطن فروش و دشمن حقوق انسان ها بشدت بیزاریم.
ایرانی مسلمان
افرین به تو هموطن زرتشتی
مهدی
نمی دانم چرا بعضی ها مخشان را آکبند نگه داشته اند،یعنی ما آنقدر ضعیف هستیم که از این نکبت ها(اسرائیل)خواهش میکنه که به ایران حمله نکنند.
خدایا به این مخملباف کمی عقل و شعور عنایت بفرما!
Iran, Islamic Republic of
اولئك كالانعام بل هم اضلّ...!
یحیی
اگر اسرائیل به ما حمله کند حیفا و تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد..... مطمئن باشید.
مهدی
من از ایشان میخواهم فامیل خود را از ( مخملباف ) به ( مهملباف ) تغییر دهد بیشتر بهش میاد . ولی ای کاش روزی برسه که این آقا به یاد فیلم " توبه نصوحش " از اعمالش توبه کنه و به دامن اسلام و انقلاب برگرده آمین .
سیداسماعیل
Norway
خدایا شکرت. حالا دیگه خیالم راحت شد که اسرائیل به ما حمله نمیکنه. آخه مگه میشه روی آقا محسنو زمین بندازن؟ نه حمله نمیکنن دیگه. از امشب راحت سرمو رو بالش میذارم.!!!
یادمه یک آیه تو قرآن بود که گفته بود کسانی که خدا را از یاد ببرند خدا خودشون را از یاد خودشون می بره
بنی اسدی
متاسفانه باید دید هدف مخملباف بعنوان یک هنرمند ازاین اقدام چیست که بااین توصیف میشود گفت ایشان دارد بااین کار هنر فروشی میکند که هنر فروشی توسط یک هنر مند یعنی خودفروشی یعنی اینکه کسی که برای خودش ارزش قایل نباشدوخودش رادرقبال هر منفعتی به دیگران مخصوصا دشمن عرضه کند باید گفت هنر مند نیست در هنر نفوذ کرده وهنر دزد است زیرا کسی که کالایی را میدزدد برای آن خیلی ارزش قایل نیست وبعضی وقتها به کمترین بها آنرا میفروشدایشان هم مصداق همین رفتار است یعنی یک هنر مند که به قصد خدمت به دنیای هنر وارد میشود هرگز آنرا به ضدهنرها نمیفروشد اما کسی که به قصد سرقت وارد دنیای هنر شد وازآن مجموعه مقداری دزدی کرد مانند دزدی که لاستیک یک خودرو راباز میکند وآنرا به بهایی خیلی ناچیز دراختیار دلالی قرار میدهد که مجددهمان را به قیمت گزاف میفروشد