شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

فراکسیون‌حامیان دولت‌روحانی تشکیل میشود؟

شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۰۶
کد مطلب: 297474
نماینده مردم سبزوار و جغتای در مجلس، از توقف تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس خبر داد و گفت: تشکیل چنین فراکسیون‌هایی در مجلس، نیازمند بررسی و تعاملات بیشتر بین نمایندگان است.
به گزارش جهان، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خانه ملت، با اعلام اینکه موضوع تشکیل فراکسیون اعتدال در آخرین نشست علنی مجلس بین نمایندگان مطرح شد، گفت: در حاشیه نشست علنی مجلس، امضاهایی برای تشکیل این فراکسیون جمع‌آوری شد.
 
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن در مجلس، با بیان اینکه هدف از تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس، حمایت از دولت منتخب است، افزود: با توجه به اینکه دولت منتخب، شعار اصلی خود را بر پایه اعتدال تعیین کرده، نمایندگان مجلس بر خود واجب دانستند که برای تحقق شعار اعتدال‌گرایانه دولت تلاش و برنامه‌ریزی کنند.
 
وی از توقف تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس خبر داد و گفت: در نهایت طراحان تشکیل این فراکسیون به این نتیجه رسیدن که ایجاد چنین فراکسیون‌هایی نیازمند بررسی و تعاملات بیشتر بین نمایندگان است، از این رو تصمیم بر این شد که تشکیل این فراکسیون تا برنامه ریزی و تصمیم‌گیری نهایی، متوقف شود.
 
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تکذیب خبر تشکیل فراکسیون اعتدال در مجلس، یادآور شد:  من به‌عنوان یکی از طراحان این طرح اعلام می‌کنم که تشکیل این فراکسیون به برگزاری نشست علنی مجلس موکول شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *