يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰
یک منبع آگاه در دفتر روحانی:

رئیس جمهور منتخب هنوز سخنگو ندارد

دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب: 296289
یک منبع آگاه در دفتر رئیس جمهور منتخب تاکید کرد که دکتر روحانی تاکنون سخنگویی را تعیین نکرده است که آن فرد بخواهد درباره کابینه با خبرنگاران سخن بگوید.
به گزارش جهان، خبرگزاری مهر نوشت:

پس از انتشار خبری مبنی بر برگزاری یک نشست خبری از سوی رئیس ستاد مردمی دکتر حسن روحانی درباره کابینه آینده خبرنگار مهر در تماس با دفتر رئیس جمهور منتخب این موضوع را پیگیری کرد.

در همین خصوص یک منبع آگاه در دفتر دکتر روحانی به خبرنگار مهر گفت: افرادی که با عنوان اعضای ستاد مردمی رئیس جمهور منتخب می خواهند درباره کابینه با خبرنگاران سخن بگویند هیچ گونه ارتباطی با آقای روحانی و کمیته های کاری تعیین شده از سوی ایشان ندارند.

وی تاکید کرد که این افراد هیچ گونه مسئولیتی برای بررسی و یا انتخاب کابینه ندارند و نمی دانیم که این گونه مباحث به چه منظور مطرح می شود و یا درباره آن اقدامی صورت می گیرد.

این منبع آگاه تاکید کرد که کار ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب بعد از اعلام نتایج انتخابات به اتمام رسیده است و هیچ فردی نمی تواند با این عنوان با رسانه ها سخن بگوید.

وی با تاکید بر اینکه تاکنون هیچ کس به عنوان سخنگوی رئیس جمهور منتخب تعیین نشده است، خاطرنشان کرد: هنوز هیچ فردی برای عضویت در کابینه معرفی نشده است که افرادی بخواهند در خصوص آن گفتگو کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *