پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۵

نشست دوم کارگروه‌های شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی 13تیر درکاشان

يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب: 296070
دومین نشست هم اندیشی کارگروه های گفتمانی شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی روز پنج شنبه 13 تیر 1392 در شهر کاشان برگزار می شود.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نقشه راه، این نشست از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب و به میزبانی کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی شهر کاشان برگزار می شود.

موضوع این نشست بررسی برنامه های شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در سال 1392 می باشد.

در حاشیه این نشست از کتاب مشروح مذاکرات نشست اول کارگروه های شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی-که در اسفند ماه 1391 به میزبانی کارگروه قم برگزار شد- رونمائی خواهد شد. این کتاب به همت حجت الاسلام مجید گودرزی مسئول کارگروه الگوی پیشرفت اسلامی شهر قم تدوین شده است و در آن به شرح اصطلاح "جهت حرکت انقلاب اسلامی" پرداخته شده است.

برگزاری کارگاه تکمیلی فهرست نویسی از دیگر برنامه های این نشست یک روزه می باشد. مشروح برنامه های دومین نشست  هم اندیشی کارگروه های گفتمانی شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی در روزهای آینده منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشست با اعضای مرکز الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت  گفتمان سازی را یگانه راه تحقق الگوی پیشرفت اسلامی دانستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *