پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۱
۱

فعال فتنه: افراطیون به حاشیه رانده شوند!

شنبه ۸ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب: 295763
نماینده افراطی مجلس ششم خود را از اصلاح طلبان و حامیان معتدل رئیس جمهور منتخب جا زد و در سخنان جالبی گفت: بازنده واقعی انتخابات اخیر افراطیون بودند.
به گزارش جهان، علی شکوری راد در گفتگو با ایلنا با بیان اینکه در این دوره نیز افراطیون همچون دوره‌های قبل به هیچ صراطی مستقیم نخواهند شد، گفت: افراطیون اصلاح پذیر نیستند و این طبیعت آن‌ها است اما نباید برخوردی که با آن‌ها می‌شود نیز تند باشد افراطی‌گری آن‌ها اقتضا نمی‌کند که همانند خودشان با آن‌ها برخورد کنیم باید انرژی زیادی صرف کرد تا دایره عمل آن‌ها محدود شود و به حاشیه رانده شود.

عضو حزب غیرقانونی مشارکت با اشاره به اینکه افراط گرا‌ها از هر وسیله‌ای بهانه‌ای برای تخریب درست خواهند کرد، گفت: ‌ به دلیل همین است که ما آن‌ها را افراطی می‌نامیم چرا که هیچ منطقی در کارشان وجود ندارد بنابراین به نظر می‌رسد شرایط اقتصادی یکی از شرایطی است که تلاش می‌شود از بحران‌های آن برای تحریک مردم و دشمنان علیه دولت استفاده شود اما با درایتی که از روحانی سراغ داریم به نظر نمی‌رسد آن‌ها چندان در این مخالفت‌های خود موفق شوند.

آقای شکوری راد در شرایطی تلاش کرده که خود را چهره ای معتدل نشان دهد که مردم هنوز به یاد دارند او و حزب متبوعش به همراه دیگر جریان های همسو، در انتخابات دهم ریاست جمهوری، فتنه سال 88 را به پا کردند و علیه ارکان نظام اسلامی دست به شورش خیابانی زدند.

مردم هنوز حوادث تلخ 88 را فراموش نکرده اند که چگونه افراطیون و دوستان آقای شکوری راد به قانون تمکین نکرده و برخی از خیابان های پایتخت را به جولانگاه ضدانقلاب بدل ساختند! چطور ارزش های انقلاب و مقدسات ملت ایران توسط اراذل و اوباش هوادار سران فتنه مورد هتک قرار گرفت! و حتی حرمت عزای حسینی نیز نگه داشته نشد و در روز عاشورا به آرمان های اباعبدالله(ع) هتک حرمت شد!

در این میان معلوم نیست منظور شکوری از "افراط" چیست؟! او یا معنی افراط را نمی داند یا اقدامات جریان مورد علاقه خود را فراموش کرده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


معنای اعتدال شما را در فتنه 88 دیدیم شما اگه تندرو بودید دیگه چی کار میکردید