پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - 23 May 2024
 
۰
۱

روایت پرستويي از غیرت مردم در انتخابات

سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 294804
پرويز پرستويي، بازيگر برجسته سينما و تلويزيون، حضور حماسي و گسترده مردم در انتخابات ۲۴ خرداد را تحسين کرد.
به گزارش جهان، وي حضور مردم در انتخابات را يک حماسه بزرگ برشمرد و گفت: اين حضور يک اتفاق عجيب و غريب بود. مردم ايران هميشه غيرت خودشان را نشان داده‌اند. اين اولين دوره انتخابات نبود و هميشه انتخابات داشته‌ايم اما اين اولين باري بود که همه جهان دچار حيرت شدند.

پرستويي با بيان اينکه از حضور و شور و شعف مردم بغض کرده است، خاطرنشان کرد: مردم از شأن ايراني بودن و غرور ملي‌شان دفاع کردند و براي دولتمردان هم روشن شد‌، مردم پشت مليت‌شان مي‌ايستند و اميدوارم دولت يازدهم جواب قيام ملي ايران را پاسخگو و هميشه حامي ملت باشد.

وي به ايسنا گفت: براي تولد خودم چيزي ندارم بگويم اما براي خلق اين حماسه به تک‌تک مردم ايران تبريک جانانه‌اي مي‌گويم و آرزوي بهروزي و پيروزي روزافزون براي ملت ايران و خانواده محترم سينما دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقای پرستویی به راستی برای اولین بار که مردم رای دادند این هم به اینگونه حجیم؟؟ چرا انتخابات 84و 88 و 76 را نمی گویید مگر در سال 84 همه دنیا متعجب نشدند که هاشمی رای نیاورد؟؟ در سال 88 هم از این همه شرکت مردم و آرای رقابتی متعجب شدند ولی مثل اینکه شما هم به تبع اصلاحات فقط وقتی آنها رای می آورند حماسه آفرینی را قبول دارید و تنها این انتخابات را متاثر از رای مردم می دانید! واقعا متاسفم برای شما