يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

"پله" از تظاهرات مردم برزیل حمایت کرد

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۹:۲۴
کد مطلب: 294127
" پله " در یادداشتی برای مردم برزیل از حمایت صد در صدی خود از تظاهرات جاری شهروندان برزیلی برضد نظام در این کشور خبر داد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از الحیات نوشت: " پله " اسطوره جهان فوتبال در توضیح موضع سابقش در باره تظاهرات جاری در کشورش ضمن حمایت صد در صد خود از معترضان در خیابان های این کشور درصدد توضیح مواضع سابق خود در این باره برآمد.

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی تویتر نوشته است؛ من از تظاهرات مردمی ملت برزیل که از ده روز قبل تاکنون ادامه دارد به صورت صد در صد حمایت می کنم وهیچ موضع مخالفی نیست به این اعتراض ها ندارم.

وی در بخش دیگری از یادداشت خود می نویسد؛ خواهش می کنم منظورم را بد برداشت نکنید ! من به صورت صد در صد از اعتراض ها حمایت می کنم چرا که خواسته ملت به حق است و آنها خواستار تحقق عدالت اجتماعی در برزیل هستند.

وی در ادامه می نویسد؛ من در موضع سابقم نظرم تنها در باره تیم منتخب برزیل بود، من از شما دعوت می کنم جام خشم خود را بر سر اعضای این تیم خالی نکنید ! خیلی متشکرم .

گفتنی است " پله " که در مسابقات جهانی سال های ۱۹۵۸ و ۱۹۶۲ و ۱۹۷۰ تیم کشورش را در پیروزی های جهانی همراهی کرده است روز چهارشنبه گذشته در پیامی ویدیویی از مردم کشورش خواست تا در استقبال از اعضای تیم ملی کشورش مشارکت کنند چرا که تیم ملی برزیل در مسابقه خود در برابر تیم مکزیک با نتیجه دو بر صفر این تیم را مغلوب کرد .

اما درهمین نوار ویدیویی " پله " از جمله ای استفاده کرد که باعث خشم ملت برزیل از وی شد، وی در این جمله گفته بود : ما ایبن جدال جاری در برزیل را با استقبال گرم از تیم منتخب کشورمان فراموش خواهیم کرد چرا که این تیم نماینده کشورمان و خون‌مان است .

درپاسخ به این نوار ویدیویی هزاران تن از کاربران اینترنت در برزیل سریعا به وی پاسخ دادند ونوشتند ؛ " دهانت را ببند ! " و همچنین نوشتند ؛ " ای پله تو احمق هستی و اکنون دیوانه شده ای ! " .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *