جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

افتتاح سايت توليد خودروي ايراني در عراق

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۱۴
کد مطلب: 292107
سايت توليدايران خودرو درراستاي توسعه بازار هاي هدف صادراتي با ظرفيت 30 هزار دستگاه ازمحصولات اين شركت تا يك ماه آينده درشهراسکندريه درجنوب پايتخت عراق به طور رسمي افتتاح مي شود.
به گزارش جهان به نقل از ايكوپرس عبدالعظيم سعديان معاون صادرات ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: توافق هاي اوليه براي ايجاداين خط توليدخودرو، از سه سال پيش آغاز و به توافق نامه اي سه جانبه بين گروه صنعتي ايران خودرو، يک شرکت عراقي و وزارت صنايع اين کشور منجر شد.
 
به گفته وي  اين خط توليد در شهر اسکندريه عراق ايجاد شده و به توليدخودروهاي خانواده سمند و رانا خواهدپرداخت.
 
سعديان خاطر نشان ساخت: نزديک به يک دهه است که محصولات ايران خودرو در بازار عراق حضور دارندو پس از روآ، پژو 405، پژو پارس و سمند، اينک رانا و در آينده اي نزديک «دنا» نيز به مشتريان عراقي عرضه خواهد شد.
 
سعديان گفت: در اين سايت محصولات ايران خودرو به صورت قطعات منفصله (اس. کي. دي.) مونتاژخواهدشد.
 
معاون صادرات ايران خودرو تاکيد کرد: محصولات ايران خودرو براي مردم عراق خودروهايي با کيفيت به شمار مي روند و راه اندازي سايت توليدخودرو در اسکندريه به معناي افزايش دامنه حضور ايران خودرو در اين کشور است.
 
سعديان با بيان اين که استحکام، ايمني و خدمات مناسب پس از فروش باعث شده تا محصولات ايران خودرو سهم قابل قبولي از بازارهاي هدف به دست آورند، افزود: محصولات گروه صنعتي ايران خودرو توانايي کار کردن در دماي بالاي 50 درجه تا منهاي 30 درجه سانتي گراد را دارند، از اين رو در کشورهاي مختلف و با شرايط جغرافيايي گوناگون با استقبال رو به رو مي شوند.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *