چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰
پیام تقدیر آیت‌الله قرهی از حدادعادل

اقدام انقلابی حداد باعث اعتلای اصولگرایان شد/اصولگرایان دیگر هم راه اتحاد در پیش گیرند

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 292055
آیت‌الله قرهی در پیامی از رفتار انقلاب و با اخلاص غلامعلی حداد عادل در انصراف از کاندیداتوری درجهت اتحاد اصولگریان، تقدیر کرد.
اقدام انقلابی حداد باعث اعتلای اصولگرایان شد/اصولگرایان دیگر هم راه اتحاد در پیش گیرند
به گزارش جهان به نقل از تسنیم متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی سیدنا محمد و آله الطاهرین و اللعنه الدائمیه علی اعدائهم اجمعین

و اما بعد قال امیرالمومنین علی ابن ابیطالب (ع): عند تحقق الاخلاص تستنیر البصائر

چون اخلاص تحقق باید دیده بصیرت روشن گردد

عالم فرزانه جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل (دام عزه الشریف)

اینک که در روزهای حساس و سرنوشت ساز یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با فداکاری و گذشت گام بسیار مهمی را برای تحقق ائتلاف اصولگرایان برداشته و راه را برای پیروزی اصولگرایان تا حدود زیادی همواره نمودید، این رفتار انقلابی شما باعث اعتلای جبهه اصولگرایان گردید، یقینا این کار خداپسندانه و شایسته شما نشات گرفته از اخلاص بالا و بصیرت دینی شما می باشد.

لذا جنابعالی مصداق فرمایش امیرالمومنین علی (ع) می‌باشد که در صدر بیانیه آورده‌‌ام، یعنی بصرتتان نشات گرفته از اخلاص عملی‌تان می باشد.

این عمل خالصانه و جاودانه شما نشان داد که بحمدالله هنوز در مسئولین با سابقه مانند حضرت‌عالی که تحت تعلیمات امام راحل عظیم الشانمان بوده‌اید، تقوا،‌ وحدت و اجابت فرامین ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مهم‌تر از همه مسائل حتی ریاست‌جمهوری می باشد.

این جانب از طرف خود و و روحانیون و اساتید حوزه علمیه به واسطه این عمل الهی و انقلابی‌تان تشکر نموده و سرتعظیم به این تفکر نشات گرفته از اخلاق الهی و خلق و خوی نبویتان فرود می آورم.

اگر چه شما در مناظره ها هم نشان دادید فقط هدفتان خدا و این نظام مقدس و ولایت مطلقه فقیه می باشد لذا با آرامش و طمانینه و با جوابهای مستدل مناظر را مدیریت نمودید.

با اینکه بعد از مناظره سوم رای حضرت عالی به طور چشمگیری بالا رفته بود از خود گذشتگی شما راه را برای پیروزی اصولگرایان بالاخص افراد شجاع و کم حاشیه آماده نمود.

یقین بدانید کار شما کمتر از پست ریاست جمهوری نیست هر چند شما از ریاست جمهوری خداحافظی نمودید و به ظاهر دیگر رئیس جمهور نمی‌شوید ولی بر قلوب مومنین و متدینین و انقلابیون همیشه امیر هستید.

امید است برادران دیگر ما در جبهه اصولگرایان از عملکرد اخلاق، انقلابی شما درس گرفته و راه اتحاد را همیشه در پیش گیرند.

عزت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت امام المسلمین و همچنین عزت حضرت‌عالی را از خداوند متعال خواهانیم. امید است همه ما بالاخص جناب مستطاب عالی جزو سربازان آقایمان امام زمان حضرت حجت (عج) قرار گیریم و همیشه مورد ادعیه زاکیه حضرت بقیه الله (روحی له الفداء) قرار گیرند.

والسلام علکیم و رحمه الله و برکاته

متولی و موسس حوزه علمیه امام مهدی (عج)

برادر شما العبد روح الله القرهی
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *