يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

پیروزی القصیر شکست پروژه سه‌گانه آمریکایی، اسرائیلی و تکفیری بود

پنجشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب: 291000
معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: دستاورد القصیر ضربه‌ای محکم به پروژه سه‌گانه آمریکایی، اسرائیلی و تکفیری است و جنجال بین المللی نمی‌تواند واقعیت‌ها را تغییر دهد.
به گزارش جهان، فارس به نقل از العهد نوشت: شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد که معرکه امروز یک عنوان بیشتر ندارد و آن مبارزه با اسرائیل و کسانی است که در خدمت پروژه اسرائیل هستند.

وی تاکید کرد که مواضع حزب‌الله بر مبنای این قاعده است و امروز ثابت شده که حساب کردن بر روی براندازی سوریه مقاوم پروژه‌ای توهمی است و ساختن سیاست‌ها بر مبنای دستاوردهای پروژه آمریکایی و اسرائیل شکست خورده است.

این موضوع نعیم قاسم در جریان دیدار با استاد توفیق مهنا رئیس حزب قومی اجتماعی سوریه و هیئت همراه وی برای تایید مواضع حزب‌الله لبنان در تحولات اخیر یادبود شهدای این حزب مطرح شد و قاسم تاکید کرد: دستاورد القصیر ضربه ای محکم به پروژه سه گانه آمریکایی اسرائیلی و تکفیری و نقطه‌ای روشن در راستای پروژه مقاومت از ایستگاه سوریه است.

وی با تاکید بر اینکه جنجال رسانه‌ای و بین‌المللی و منطقه ای نیز نمی تواند واقعیت‌های تاریخی و جغرافیایی را تغییر دهد، بار دیگر خواستار راهکار سیاسی برای حل بحران سوریه شد و گفت که باید دست سارقان بین المللی زمین‌های سوریه و اتباع آنها از منطقه عربی برای کمک به رژیم غاصب اسرائیل کوتاه شود، چرا که ملت ها مصمم هستند که سرزمین ها و حقوق خود را پس بگیرند.

ارتش سوریه پس از حدود دو هفته درگیری شدید توانست شهر القصیر را به طور کامل از دست تروریست‌ها آزاد کند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *