دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 3 Jun 2024
 
۰
سردار جزایری:

قرارگاه جنگ‌نرم ازرئیس‌جمهورآینده‌مطالبه‌دارد

يکشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب: 289032
معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت طرح‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: قرارگاه جنگ نرم، به زودی مطالبات خود از رئیس‌جمهور آینده را اعلام خواهد کرد.
قرارگاه جنگ‌نرم ازرئیس‌جمهورآینده‌مطالبه‌دارد
به گزارش جهان به نقل از فارس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی اظهار داشت: ابر سرمایه داری جهان و صهیونیزم بین الملل در یک جنگ دراز مدت که از سالها پیش شروع کرده است تغییر باور، افکار، رفتار و ساختار جامعه ایران اسلامی را هدف قرار داده است و جمهوری اسلامی ایران در شدیدترین دوره جنگی به سر می برد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح همچنین گفت: در دولت های قبلی یا فرصت کافی، یا درک درست، یا اراده لازم و یا ساماندهی مناسب برای مقابله با این تهاجم وجود نداشته است و امیدواریم این اتفاق در دولت آینده رخ دهد و جلوی نفوذ بیگانه گرفته شود.

جزایری تاکید کرد: تصرف روح و جان بسیار بحران‌زاتر از اشغال سرزمین است و بایستی از طریق برآوردهای جامع اطلاعاتی، طرح ریزی های مناسب عملیات های مقابله ای صورت پذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: سرمایه های فراوانی در اختیار داریم که ما را قادر می سازد در این نبرد بزرگ به پیروزی قاطع برسیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *